Neviem, ci by hlasenie prestupu na ine linky az prilis neunavovalo cestujucich, alebo samotnych vodicov. Ked si spomeniem na reklamne vysielanie hitparady, ktore sme tu uz mali, tak po case sa zacali vo vozidlach diat divne veci. Najskor si to vodici stisovali, lebo im to uz liezlo na nervy (ved aj dnes v niektorych busoch ledva pocujete hlasenie zastavok), potom im autoradia nastavili na max. hlasitost,takze to revalo v celom voze. Tak sa zacali kazit autoradia, z vozov zacali miznut reproduktory, ludia boli nespokojni. Myslim, ze hlasenie zastavky uplne staci (bez prestupov), len aby to bola uplna samozrejmost a nie vynimka.
Vladimír
Nechcem zo seba robiť nejakú nehumánnu špinu, ale koľkým ľuďom toto hlásenie pomôže a koľkým naopak znechutí, znepríjemní cestovanie? Koľko percent cestujúcich je nevidiacich? Z tých nevidiacich, koľko precent cestujúcich nepozná trasy liniek?
Možno niekto môj názor odsúdi, ale akustické hlásenie zastávok považujem za štandard služieb, ktorý vyžadujem (práve tak ma ako Slováka prekvapuje, že nič také nemajú napr. v Krakówe, či v mníchovskom metre), zároveň si však myslím, že všetkého veľa škodí. Sústavné hučanie z reproduktora by cestujúcim znepríjemňovalo cestovanie a celkom určite by sa na to mnohí sťažovali.
Ak by som v Prešove mal také nezmysly ako "Nasleduje Nižné lúky", "Nasleduje Ľubotice", či "Nasleduje Rybníčky", tak by som na DP presviedčal dovtedy, kým by sa to nezmenilo.