Reply on: J #795:
Na Tvojich zastávkach A - D by sa na zastávke D ohlásila iba linka č. 5, vzhľadom na to, že tá dovtedy na danom úseku nebola. To si ešte ako-tak viem predstaviť, ale myšlienky vyhlasovania prestupov sa stále bránim.Nechcem zo seba robiť nejakú nehumánnu špinu, ale koľkým ľuďom toto hlásenie pomôže a koľkým naopak znechutí, znepríjemní cestovanie? Koľko percent cestujúcich je nevidiacich? Z tých nevidiacich, koľko precent cestujúcich nepozná trasy liniek?
Možno niekto môj názor odsúdi, ale akustické hlásenie zastávok považujem za štandard služieb, ktorý vyžadujem (práve tak ma ako Slováka prekvapuje, že nič také nemajú napr. v Krakówe, či v mníchovskom metre), zároveň si však myslím, že všetkého veľa škodí. Sústavné hučanie z reproduktora by cestujúcim znepríjemňovalo cestovanie a celkom určite by sa na to mnohí sťažovali.
Ak by som v Prešove mal také nezmysly ako "Nasleduje Nižné lúky", "Nasleduje Ľubotice", či "Nasleduje Rybníčky", tak by som na DP presviedčal dovtedy, kým by sa to nezmenilo.
Sarko
Ešte mi napadol dodatok. V čase špičky je IAD výrazne silnejšia v smere z Moldavskej cesty do centra, preto by jednosmerná trojprúdovka mala zmysel práve V SMERE HODINOVÝCH RUČIČIEK, o čom som rozvinul úvahu v predošlom príspevku. Naopak v smere z Prešovskej cesty sa nápor rozvetvuje na tri smery: -> do centra, -> na Štefánikovu, -> na Jantárovú, takže na svetelnej križovatke N.O. nie sú kolóny také výrazné. Preto presmerovanie z Palackého na trojprúdovku cez Štefánikovu by bol aj tento smer určite tip-top.