Reply on: J #792:
Aha, takže vy nemáte zastávku, kde stojí veľa liniek. A čo Patrónka (21, 30, 34, 37, 38, 43, 49, 63, 83, 92, 212), Zochova (31, 39, 81, 83, 84, 93, 94, 180, 181, 193), Dvory (59, 80, 83, 84, 91, 92, 93, 94, 181, 191, 193), Račianske mýto (3, 5, 7, 11, 21, 25, 31, 34, 39, 59, 61, 63, 74, 82) a ďalšie, ďalšie, ďalšie zastávky? Keby si sadol do vašej L61 na Hlavnej stanici, tak kým by si došiel na Bajkalskú, porazilo by Ťa. Takže nepíš, že nemáte zastávky s väčším počtom liniek.A už vôbec nehovoriac o tom, že tu nejde len o zastávky s veľkým počtom liniek. Predstav si len cestu z Komisárok na Račko v L3. Kým by si ta došiel a na každej zastávke by Ti to krákalo, že môžeš prestúpiť na L5, 7 a 11, zbláznil by si sa.
Preto ešte raz - prestupy v akustickej forme NIE. Môže to byť na displeji, môže to byť v cestovnom poriadku.
Opakujem znova. Výraz "Nasleduje" sa nekompatibilný s názvami zastávok v množnom čísle - Zemiakové sklady, Segnáre, Zlaté schody, Kramáre - nemocnica, Tri domky a ďalšie kvantá. Argument o uliciach neberiem. Vo vozidle sa hlásia zastávky, nie ulice. Ak v reproduktore zaznie, že nasleduje Bajkalská, v BA to ešte vôbec nemusí znamenať, že som skutočne na Bajkalskej ul. Výraz "zastávka", som presvedčený, v ohlásení zastávky JE žiadúci.
Sarko
Ešte mi napadol dodatok. V čase špičky je IAD výrazne silnejšia v smere z Moldavskej cesty do centra, preto by jednosmerná trojprúdovka mala zmysel práve V SMERE HODINOVÝCH RUČIČIEK, o čom som rozvinul úvahu v predošlom príspevku. Naopak v smere z Prešovskej cesty sa nápor rozvetvuje na tri smery: -> do centra, -> na Štefánikovu, -> na Jantárovú, takže na svetelnej križovatke N.O. nie sú kolóny také výrazné. Preto presmerovanie z Palackého na trojprúdovku cez Štefánikovu by bol aj tento smer určite tip-top.