Neviem, ci by hlasenie prestupu na ine linky az prilis neunavovalo cestujucich, alebo samotnych vodicov. Ked si spomeniem na reklamne vysielanie hitparady, ktore sme tu uz mali, tak po case sa zacali vo vozidlach diat divne veci. Najskor si to vodici stisovali, lebo im to uz liezlo na nervy (ved aj dnes v niektorych busoch ledva pocujete hlasenie zastavok), potom im autoradia nastavili na max. hlasitost,takze to revalo v celom voze. Tak sa zacali kazit autoradia, z vozov zacali miznut reproduktory, ludia boli nespokojni. Myslim, ze hlasenie zastavky uplne staci (bez prestupov), len aby to bola uplna samozrejmost a nie vynimka.
Vladimír
A už vôbec nehovoriac o tom, že tu nejde len o zastávky s veľkým počtom liniek. Predstav si len cestu z Komisárok na Račko v L3. Kým by si ta došiel a na každej zastávke by Ti to krákalo, že môžeš prestúpiť na L5, 7 a 11, zbláznil by si sa.
Preto ešte raz - prestupy v akustickej forme NIE. Môže to byť na displeji, môže to byť v cestovnom poriadku.
Opakujem znova. Výraz "Nasleduje" sa nekompatibilný s názvami zastávok v množnom čísle - Zemiakové sklady, Segnáre, Zlaté schody, Kramáre - nemocnica, Tri domky a ďalšie kvantá. Argument o uliciach neberiem. Vo vozidle sa hlásia zastávky, nie ulice. Ak v reproduktore zaznie, že nasleduje Bajkalská, v BA to ešte vôbec nemusí znamenať, že som skutočne na Bajkalskej ul. Výraz "zastávka", som presvedčený, v ohlásení zastávky JE žiadúci.