Neviem, ci by hlasenie prestupu na ine linky az prilis neunavovalo cestujucich, alebo samotnych vodicov. Ked si spomeniem na reklamne vysielanie hitparady, ktore sme tu uz mali, tak po case sa zacali vo vozidlach diat divne veci. Najskor si to vodici stisovali, lebo im to uz liezlo na nervy (ved aj dnes v niektorych busoch ledva pocujete hlasenie zastavok), potom im autoradia nastavili na max. hlasitost,takze to revalo v celom voze. Tak sa zacali kazit autoradia, z vozov zacali miznut reproduktory, ludia boli nespokojni. Myslim, ze hlasenie zastavky uplne staci (bez prestupov), len aby to bola uplna samozrejmost a nie vynimka.
J
Zastávka A kde stoja linky 1, 2, 3 a 4. Odchod a prestup by sa nehlásil.
Zastávka B kde stoja linky 1, 2, 3 a 4. Odchod a prestup by sa nehlásil.
Zastávka C kde stoja linky 1, 2, 3 a 4. Odhod a prestup by sa hlásil.
Zastávka D, kde stoja linky 1, 2, 3, 4 a 5. Odchod a prestup by sa hlásil, či nehlásil, podľa toho ako by to pokračovalo ďalej.
Veď nezavrhni hneď všetko preto, že sa ti to nepozdáva. Skús niekedy porozmýšlať ako by to išlo.
Myslím si, že si bol vo Viedni a tam ti prestupy hlásili vždy keď na zastávke pribudla nejaká nová linka. Ak chceš ignorovať v preprave nevidiacich tak potom O.K. ale ja ich ignorovať nechcem.
Samozrejme, že produktom hlásenia je primárne informácia o budúcej zastávke, ale ak sa tam dá dať sekundárne ako vedlajší produkt, pomoc cestujúceho v orientovaní sa tak prečo nie? Myslím si, že keby v Prešove bolo Nasleduje XYZ a v Bratisleve Nasleduje zastávka XYZ tak obhajuješ Prešov.