Reply on: J #795:
Na Tvojich zastávkach A - D by sa na zastávke D ohlásila iba linka č. 5, vzhľadom na to, že tá dovtedy na danom úseku nebola. To si ešte ako-tak viem predstaviť, ale myšlienky vyhlasovania prestupov sa stále bránim.Nechcem zo seba robiť nejakú nehumánnu špinu, ale koľkým ľuďom toto hlásenie pomôže a koľkým naopak znechutí, znepríjemní cestovanie? Koľko percent cestujúcich je nevidiacich? Z tých nevidiacich, koľko precent cestujúcich nepozná trasy liniek?
Možno niekto môj názor odsúdi, ale akustické hlásenie zastávok považujem za štandard služieb, ktorý vyžadujem (práve tak ma ako Slováka prekvapuje, že nič také nemajú napr. v Krakówe, či v mníchovskom metre), zároveň si však myslím, že všetkého veľa škodí. Sústavné hučanie z reproduktora by cestujúcim znepríjemňovalo cestovanie a celkom určite by sa na to mnohí sťažovali.
Ak by som v Prešove mal také nezmysly ako "Nasleduje Nižné lúky", "Nasleduje Ľubotice", či "Nasleduje Rybníčky", tak by som na DP presviedčal dovtedy, kým by sa to nezmenilo.
J
Včera som sa po dlhom čase viezol v trole a mal som šťastie aj hlásil a len to nasleduje tam úplne stačí. Okrem iného nenasleduje len zastávka, napr. Budatínska, ale aj ulica Budatínska. Nie je to tak vždy, ale v drvivej väčšine áno.
Nie som expert na problémy busov na kĺby, ale som si istý, že ich bolo viac. Napr. aj Sanosy sa bežne trhali v kĺboch.