Reakcia na: 110mat110 #66451:
Presne tak - tie vyše 20 ročné vozy už dávno nemajú čo hladať v prevádzke.. Ešte k tomu na takej linke, kde je v špičke dosť ludí vo voze, a jazdí na rýchlejších linkách.. Vyzeralo to fakt hrozne - fakt štastie že sa nikomu nič nestalo vážne, nebodaj keby niekto spadol pod koleso v tej rýchlosti - hrôza pomyslieť.. ? A ak sa vie že tieto typy vozov maju len obyčajné laminátové blatníky - bez výstuh, tak už dávno sa ( v rámci nejakej prehliadky) mali tie blatníky vystužiť !!! Ktovie koľko takých vozov jazdí ešte po meste.. ?
KVKV
Zaslepené reflektory na T3 som videl pred cca dvoma -tromi rokmi (?) nie pred dvadsiatimi ; zadný voz na skúšobnej jazde po meste ešte nadžabaný na červeno. Je možné že jav už naštastie vymizol (alebo vozy bez reflektorov zrušili :-))
Keď sa robila križovatka pri športovej hale (dva roky?) ...kaliforňan... prevádzka KT ... bol som svedkom diskusie odborníkov kde sa hovorilo o nevypravení nejakého KT práve z dovodu neovládatelnosti z druhého stanovi3ťa /skupinka šotoušov-fotografov, vodič, dispečer/
To džabanie štetcom by som byť majstrom Barbušinom ZAKÁZAL. Ono nič proti nafarbeniu starých obkladov , ale dá sa to robiť inak. (rozne "výbehy" štetcom do skla, kvapance na podlahe, na sedačkách, no krása balkánska preveliká). Zaujal ma aj výber farby na podokennú časť interiéru, akási šedohnedofialová , mám podozrenie, že zliali zbytky všetkých možných farieb a tým teraz "estetizujú" .
..."šikovné české ručičky"... ja myslím, že aj medzi Slovákmi a dokonca aj medzi "gadžovskými prišelcami" sa najdú šikovné ručičky. Je pravda, že v DPMK by si mali takých ludí vážiť a podla toho ich platiť, udržať si ich. Na vysokú remeselnú úroveň sa dá vycvičiť aj Ukrajinec, ale musí to chceť jeho majster a hlavne mať o to záujem.