Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: romeo #65357:
http://imhd.sk/ba/doc/sk/10295/Prva-cast-trolejbusovej-trate-Prazska-Hrobonova-bola-odskusana.html
Myslíš túto?

Tématika eurofondov sa na fóre riešila niekoľkokrát. Každopádne, musíš si uvedomiť, že Bratislavský kraj, ako kraj s vyšším HDP ako zvyšok Slovenska (alebo z nejakého iného dôvodu..), má trošku ináč nastavené eurofondy...
ak sa chce,tak sa dá http://bratislava.sme.sk/c/6211059/kraj-chcu-obnovit-z-eurofondov.html v BA plánuju vybudovanie trolejbusovej trasy z eurofondov..len v KE sa nikdy nič nedá ?
Reakcia na: Rudyke902 #65351:
ak teda hovoríme o víkende, tak mizerný počet cestujúcich v spojoch L 13 sa v pohode zmestí do súčasnej ponúkanej kapacity električiek. Čo sa týka samotného posilnenia L 3, teda opätovný návrat dvojičiek, tak ten by sa mal udiať v prvom rade už len kvôli Jazerčanom. L 13 ponúkaná od 2. 8. 2008 nadväzovala na električkové spoje.
Myšlienka napojiť L 13 na L 19 nie je zlá, možno sa potom Krásna zbaví antiprestupovacieho psychického bloku.
Reakcia na: tbus #65354:
A zrušiť L3 presunutím spojov na L7. Len to by navýšilo celkový počet vkm, takže asi nereálne.
Reakcia na: Rudyke902 #65351:
Linka 13 z Krásnej po Dneperskú príchod 2 minúty pred L19, a bol by z krásnej krásny interval, akurát od dneperskej by šiel do mesta len jeden bus namiesto dvoch po prakticky tej istej trase ? Prestupovanie na nové nízkopodlažné autobusy by sa určite pozdávalo viac, ako na zlé hnusné električky.
Reakcia na: Rudyke902 #65352:
Ani by som nepovedal, na sidliskach kde su nove generacie a deti praveže stupa dopyt oveľa viac ako v Krasnej kde sa postavi par domov a okrem ineho kto stavia dnes v takto lukrativnej oblasti? Asi iba človek ktory nejake to euro ma takže auto je samozrejmosť v dome.
Reakcia na: TA #65343:
Ano, máš pravdu - ale to platí o všetkých MČ, že klesá dopyt po MHD, kôly vyššej indiv. motorizácii - tak ako píšeš, nielen pre krásnu..
Reakcia na: TA #65344:
Ako by som ju "posilnil" ? No najjednoduchšie , zrušiť solo vozy aspoň na L3 aj cez víkend, a prisposobiť príchod / odchod ED k busu 13 z a do krásnej - ak by len po važec jazdila, napríklad - a na to netreba nejakú veľkú "vedu".. Alebo zabezpečiť prestup na L 19 - tak ako som už písal tu.. A nemeniť interval,,, napríklad.
Reakcia na: veteran #65349:
táto chyba je bohužiaľ po celej trase L27...dnes sa malo začať vymieňať...
Reakcia na: TA #65344:
Načo by kvôli nejakej Krásnej posilňovali ešte aj akési kôly ? ?
Reakcia na: TA #65344:
ED na Jazere by stačilo možno posilniť tým, že by sa na L3 neposielali sólo vozy. Aj tak si nemyslím, že na tom DPMK niečo ušetrí.
ja sa cudujem, ze sa chce obyvatelom krasnej vobec cestovat ad po slaneckej ceste. Ved v rannej zapche su rychlejsie aj ked nestihnu prestupit na 1. elektricku
Reakcia na: VLK #65334:
namiesto toho, aby sa vybudovala možnosť prestupu na hrane už na existujúcej zastávke – na Važeckej, radšej sa rozmýšľa nad vybudovaním úplne nového obratiska s prestupom tam. Možno je to finančne menej náročné, to netuším, ale logika tomu chýba – už aj z pohľadu toho, že ponuka električkových spojov je vyššia než spojov L 19.
Reakcia na: Rudyke902 #65319:
"Lebo pochybujem že DP posilní potom ešte ED kôly tomu na jazere.."

--->>> nie je to také jednoduché, ako si myslíš. Skús navrhnúť, ako by si ju posilnil. Samozrejme, musíš pritom myslieť na koordináciu s ostatnými linkami. Nedá sa len tak pridať 1 alebo 2 spoje za hodinu.
Reakcia na: Rudyke902 #65293:
veď práve že to – v minulosti jazdili do Krásnej v sedle 2 spoje za hodinu z Važeckej a stačilo to. V roku 2008 im bola navrhnutá linka s 2-násobným počtom spojov za hodinu (v sedle). A nepáčilo sa im to, lebo bolo treba prestupovať (hoci s 1 a tým istým cestovným lístkom a nie ako v minulosti).

Čo sa týka zvýšenia počtu obyvateľov v Krásnej, treba si uvedomiť, že v súčasnosti je nižší dopyt po MHD kvôli vyššej individuálnej motorizácii. Kedysi nebolo auto v každej rodine, ako je tomu pomaly dnes, takže hoci počet obyvateľ rastie, dopyt po MHD môže klesať (a určite aj klesá).
Reakcia na: Wolfangel #65339:
Ojojoj, ospravedlňujem sa všetkým pravým koňarom, že som ich umiestnil do metropoly východu ?.
Rudyke902: Urážal by som možno BMka alebo Shortyho, keby som ich takto tituloval. U teba ide o púhe konštatovanie reality.
Reakcia na: VLK #65333:
Podla mna tato situacia v MHD aj tak nebude trvalá,urcite sa nieco bude menit a pevne dufam ze prvá linka s ktorou narobia poriadky bude L13 a po nej L52L.
Reakcia na: Wolfangel #65339:
.. nechcel som mu to takto napísať ja, tak ďakujem ,, 🙂
Reakcia na: S499.1023 #65336:
Konare su presovcania, kosicania su vranare, som prekvapeny ze taky galakticky inteligent ako ty to nevie ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.