No hlavne, že za posledne dve hodiny si 4 krát práve tieto "pič*viny" riešil. Nikto ťa nenúti sa zapájať do diskusie! A skús sa pozrieť aj na svoj slovník, ktorý nie je práve najslušnejší! ?
A keď sme už pri tom - deje sa aj to, pridávajú sa spoje (vozy) v špičke aj počas roka ... príkldad : pozri si L 23 koľkokrát sa už posilnila doprava, aj kapacitne tam (čo kvitujem a nestažujem sa), a dá sa to, vznikla L 28... Ak si to samozrejme situácia vyžaduje a je nutné upraviť spoje podľa potrieb, tak jasne že sa to deje aj priebežne počas roka, to chápem. No ale to som odbočil.. Písal som o inom, pointa je v príspevku predchádzajúcom..
Čakal som že zareaguješ ty ?
Vidno ale že si si neprečítal celý príspevok - alebo aj hej, ale komentoval si len to čo sa ti hodilo.. V poslednom odstavci to máš jasne napísané - ale zopakujem Ti pointu - je veľa takých jednorazových akcií v meste (okrem dni Košíc, kde sa s tým aj ráta dopredu už), že by sa dalo JEDNORAZOVO tiež posilniť dopravu - no nieje asi na akcie rovnaký meter, o tom som písal.... A keď tak to ovládaš koľko čo by to urobilo za rok (ja to neovládam), tak mi prosím uveď koľko to "urobilo" € za tie včerajšie posilové spoje.... Ďakujem ?
Zase boduješ ? Ty sa proste nezaprieš. Porovnovavať "pridanie jedneho spoja v špičke" - mimochodom spočitaj si koľko km atď by to urobilo za rok, s par JEDNORAZOVYMI SPOJMI. ?
K tej doprave počas "akcie" v anfiku. Nemám nič proti takým akciám, ale nechápem prečo DP nejak automaticky k takým akciám pristavuje vozy a zabezpečuje zvláštne spoje? V dobe, keď sa pozerá na každý cent, a každá žiadosť o posilnenie spoja čo i len o jeden voz v špičke niekde, hocikedy cez rok sa rieši ako niečo "likvidačné" pre DP, objem vozokm. sa objednáva mestom dopredu, a zrazu zo dňa na deň nieje problém pridať a posilovať dopravu pri takých akciách. Neverím že to bola nejaká riadne objednaná doprava, veď ešte ani v piatok sa nevedelo že niečo také bude - a aj podľa tlače a vyjadrenia zástupcov MČ nebolo jasné či vôbec zoženú obrazovku (peniaze sa vyčlenujú a schvalujú dopredu), tak len vďaka sponzorom tam obrazovka bola... Tak neverím že MČ si tú dopravu objednala a zaplatí aj. Ak je to tak, tak sorry, no potom je na mieste to že sa nepozerá na také akcie rovnakým metrom..
Je veľa akcií a udalosti v meste keď by sa hodilo posilniť výnimočne dopravu - no nedeje sa tak. Výnimkou sú Dni Košíc (zoo, alpínka), s čím sa samozrejme každoročne už nejak tak ráta, ale to je všetko.. No a samozrejme športové akcie v anfiku - kde veľakrát vozy aj vodiči "trpia"..
V tom albume ma zaujal oznam, že R4 - a teda aj R6 - už týždeň premávajú v prázdninovom režime. Web DPMK mlčí, tunajší tiež. Aspoň že cp.dpmk.sk ukazuje platné CP.
? ? ? To na túto koľaj povoľuje nejaká norma výjsť?!? To toto je starostlivosť o koľajové trate?? Keď budem mať čas teraz niekedy, osobne pôjdem povyberať tú hlinu z tých koľají ? Môžme byť vôbec radi, že ostatné trate nevyzerajú podobne... toto ma dostalo ?
čo sa týka tej koľaje pri botanickej, minulý týždeň tam prestávkovala nejaká súprava T3, na linke 7, tá koľaj sa bežne používa ak sa musia predbehnúť vozy s poruchou prípadne nejaká zmeškaná R4 pred 7čku alebo opačne
Rád by som sa vyjadril k doprave počas akcie v Amfiteátri. Veľmi by som chcel pochváliť výpravu, vozy aj všetko ostatné, poväčšine nové, veľké a upravené vozy. Ale samozrejme sme v Košiciach, takže sa tam našli podľa môjho názoru aj nedostatky a to: Dosť veľa ľudí odchádzalo tak 5 minút pred koncom stretnutia a samozrejme že sa zhromaždili na nástupisku električiek v oboch smeroch, avšak v smere na Terasu bolo nástupisko naozaj preplnené. Samozrejme DVE dispečerské autá si to nevšimli a prišla z normálnej linky č. 6 #380. Samozrejme do nej nastúpila trištvrtina ľudí z nástupiska. Tá električka sa ledva pohla z miesta, pripomínalo mi to rekord, koľko ľudí sa dokáže vmestiť do trabantu. Hlava na hlave a to doslova. Hore po kopci išla tak rýchlo ako trolejbusy dole z Furče. Potom sa niekto kompetentný spamätal, pristavili tam #500 na linke 9, samozrejme odišla na Jazero tak, že boli ešte aj voľné miesta na sedenie. No proste komédia - Silvester. Ako poslednú som si všimol linku 18, ako sa 20 km/h rýchlosťou bolestivo pohla zo zastávky, lebo bola tak preplnená, že to jednoducho nie je prípustné. Neviem čo tam robili dispečeri - nemali pustiť toľko ľudí do toho autobusu a mietso toho zavolať jeden z pomocných autobusov, ktoré stáli tiež na Amfiteátri. Porobil som pár fotiek, ale sú zlé, zďaleka, nepekné a málo, ale predsa niečo ak tam niektorí neboli: https://plus.google.com/photos/106718924681970476820/albums/5745010998300991969?authkey=CLGwtLiO8LSSlAE
Ja som tiež nemal zatial problém, popisujem prípad, ked som sa chcel zastať pani s taškami. Dotyčný revizor bol proste FARJER a HULVÁT tiež som sa divil čo to je "zneuznať lístok" .Zrejme je to jeho forma ako si "zjednať kľud k práci a všetkým zapchať ústa". To, že mi bude podruhý krát kontrolovať lístok sa može stať a pokial ho prehlási za neplatný ,kludne ho v tom podporí aj privolaný policajt, lebo ten nebude overovať platnosť , dá na tvrdenie revízora.
Mimochodom, bežný cestujúci si nemá možnosť overiť správnosť označenia lístka.
Je tam napr. údaj: 915-1213=221:45 . Rozlúštil som sice snáď presne čas 21:45, kdejaký šotouš mi iste vysvetlí aj celý kód , ale bežný cestujúci prípadne návštevník mesta nemá ako argumentovať, pokial mu revízor oznámi, že má neplatný lístok.
(može argumentovať ale tým /napríklad u súdu/ že nie je povinný sa oboznamovať lúštením kódov a teda NEMÁ MOŽNOSŤ SI ZKONTROLOVAŤ SPRÁVNOSŤ ÚDAJOV NA LÍSTKU)
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
tbus