Dobrý deň! Rád by som sa týmto spôsobom sťažoval na vodiča električky číslo #610+611, ktorého jazdné schopnosti nie sú na požadovanej úrovni. Hneď ako sme vyštartovali z Važeckej, vodič jazdil veľmi rýchlo a neprispôsoboval jazdu podmienkam (trati) a tým spôsoboval v niektorých pasažieroch nepríjemné pocity a zlé predtuchy (v roku 2009 sa na tomto úseku trate vykoľajila súprava #618+619). Do zákrut chodil taktiež neprimerane rýchlo a to najmä na odbočke z mosta medzi sídliskom Nad jazerom a VSS a Južnou triedou. Taktiež jeho jazda na nezrekonštruovanej trati na Južnej triede nebola v poriadku a bola dosť riskantná. Nakoniec to všetko vyvrcholilo tým, že sa rýchlosťou okolo 35 až 40 km/h prehnal výhybkami na Námestí osloboditeľov a na nich bola nejaká závada a neprehodili sa zo smeru na Staničné námestie na trasu po Štúrovej ulici. Samozrejme vodič nestihol reagovať a nabehol na koľaj na Staničné námestie. Na zastávke Námestie osloboditeľov (zastávka liniek 3, 6, R1 v smere na Staničné námestie) nás ako cestujúcich vypustil z vozidla von (musím však povedať že zdvorilo) a šiel sa otočiť na Staničné námestie. To mu trvalo aspoň dobrých 5 až 7 minút a neskôr sa vrátil správnym smerom zo Staničného námestia na Námestie osloboditeľov. Potom, čo som si porovnal časy odchodov a príchodov danej linky na zastávky zistil som, že nadbeh, ktorý vodič spôsobil sa rovnal takmer času, ktorý strávil otočením sa na Staničnom námestí. Určite pod stresom sa ďalej pokúšal dorovnať časovú stratu a opäť na trase z Námestia osloboditeľov až na konečnú Botanickú záhradu jazdil vodič neúmerne rýchlo, na trase z Krajského súdu na Hlavnú poštu vyše 60 km/h! Nemyslím si, že takáto nebezpečná jazda vodiča je vhodná do našich košických podmienok a tobôž nie na naše trate. Nebol by som rád, ak by došlo k nejakej markantnejšej penalizácii daného vodiča, avšak považoval by som za potrebné mu jasne dohovoriť o rizikách a nevhodnosti takejto jazdy.
Vodič bol chlap stredne vysoký, s po plecia dlhými kučeravými vlasmi.
Ďakujem
------------
Môj strýko ?
Vodič bol chlap stredne vysoký, s po plecia dlhými kučeravými vlasmi.
Ďakujem
------------
Môj strýko ?
KVKV
Zaslepené reflektory na T3 som videl pred cca dvoma -tromi rokmi (?) nie pred dvadsiatimi ; zadný voz na skúšobnej jazde po meste ešte nadžabaný na červeno. Je možné že jav už naštastie vymizol (alebo vozy bez reflektorov zrušili :-))
Keď sa robila križovatka pri športovej hale (dva roky?) ...kaliforňan... prevádzka KT ... bol som svedkom diskusie odborníkov kde sa hovorilo o nevypravení nejakého KT práve z dovodu neovládatelnosti z druhého stanovi3ťa /skupinka šotoušov-fotografov, vodič, dispečer/
To džabanie štetcom by som byť majstrom Barbušinom ZAKÁZAL. Ono nič proti nafarbeniu starých obkladov , ale dá sa to robiť inak. (rozne "výbehy" štetcom do skla, kvapance na podlahe, na sedačkách, no krása balkánska preveliká). Zaujal ma aj výber farby na podokennú časť interiéru, akási šedohnedofialová , mám podozrenie, že zliali zbytky všetkých možných farieb a tým teraz "estetizujú" .
..."šikovné české ručičky"... ja myslím, že aj medzi Slovákmi a dokonca aj medzi "gadžovskými prišelcami" sa najdú šikovné ručičky. Je pravda, že v DPMK by si mali takých ludí vážiť a podla toho ich platiť, udržať si ich. Na vysokú remeselnú úroveň sa dá vycvičiť aj Ukrajinec, ale musí to chceť jeho majster a hlavne mať o to záujem.