niektoré nápady tu máš zaujímavé, ale myslím si, že veľa vecí si predstavuješ veľmi jednoducho.
A btw, VP na električkách sa robia, viď aj novinka na úvodnej strane.
Ja by som na vašom mieste s tými úpravami električiek riešil nasledovne:
Neviem, či sa jednotlivé T3 od seba líšia niečim, ale beriem to tak že nie. Teraz by som si ja ako zodpovedný pracovník za modernizáciu vozového parku električiek zobral niekoľko nezaujatých, znalých a dobrých vodičov električiek a pár odborníkov z dielní. Potom by sme spolu všetci so všetkými pripomienkami dali dokopy jednu kompletnú dokumentáciu, ako a čo sa má zmeniť, napr. (trepnem) výmena elektrickej výzbroje, výmena kúrenia, čalúnené poťahy na sedačky a veľký predný panel a malý zadný panel. Samozrejme by som to korigoval aj finančnými možnosťami. Príklad. No a následne by som vydal záväzné vyhlásenie, že všetky nasledujúce električky daného typu by prešli takouto úpravou. No a keďže toľko typov tých električiek v Košiciach nemáme, urobil by som to ešte aj pre KT8D5 a T6A5 a tým by sme zaručili, že ak už sa opravuje, tak poriadne, neodflákne sa to a môžem dať hocakú dvojičku ráno do USS nie že budem zisťovať, ktorú áno a ktorú nie, pretože ráno je dlho 30 minút sa klepať od zimy na studenom lamináte.
Ja síce neviem, čo presne sa robí na strednej prehliadke vozidla, ale minule som šiel možno mesiac po SP nejakou električkou, dvojičkou, no ešte horšie ako pred opravou ja som si osobne nič nevšimol, samozrejme pod plechy nevidím, ale to mi príde skôr také len aby bolo. Podľa môjho názoru ak by sa dalo o 50 000 € ročne viac na opravy, tak by aspoň 4/5 električiek, ktoré vojdú do dielní mohli prejsť aj VP. A povedzme si, že ak je filozofiou DPMK prinútiť ľudí chodiť MHD, tak nejakého človeka čo zaujíma že či má nové rozvody, ja si skôr všimnem, že si sadnem do teplého resp. mi trolejbus aj otvorí dvere (lebo u niektorých je to priam vymoženosť, keď si aj 10 sekúnd po začatí otvárania dverí cestujúci sám musí tie dvere otvárať)
No ale to je len taký môj skromný názor ?
cafko prave som sa zaregistroval ale som straaaaaaasny manik do mhd a vsetkeho co sa deje okolo ☺ ☺
stihol som si vsimnut, ze v poslednom case ste tu riesili spojenie z krasnej do mesta
a najlepsie by bolo sklbyt viacero vasich navrhov
a to tak ze 13 by sa tocila s krasnej na dneperskej a mala by naväzovať nielen na L19 ale aj na jednu elektricku smerom k auparku (aby si cestujuci mohol vybrat)
rozmyslam o tomto celom uz dlhsie ale su tam opletacky so starostom s novou castou v krasnej atd.
ak ma dakto este nejaky napad sem s nim ?
akej? ved sa tam pise, ze dostane elektronicku tabulu...
VLK: ja som myslel, že v špičke by 13 jazdila až do mesta a napájač na 19ku by fungoval len v sedle... a radšej vytvoriť konfliktný bod pre vodičov ako nechať pobehovať ľudí po slaneckej pri važci...
Električka Tatra - ČKD T3 #417, ktorej zaujímavosťou je upravené predné čelo pre umiestnenie elektronickej tabule, sa po piatich rokoch konečne dočkala aj jej osadenia.
jedna vec - vždy som sa snažil minimalizovať konfliktné body pre vodičov - a odbočenie na Dneperskej si viem len zťažka predstaviť v dopravnej špičke, rovnako ako státie 13 na dopravne paralizovanej Slaneckej... už 54 mi tam veľmi vadí, nakoľko tam chytá slušné meškania, ale u tej je to trocha rozsiahlejší problém... ale to bola iba vízia, tak je to jedno...
Prestup na tescu alebo Dneperskej (s otacanim na tom parkovisku ) by bol na hrane, pripoj ku kazdemu jednemu spoju, z NP autobusu na 13 do NP autobusu na 19. Tam by netrebalo nic dobudovavat, a mozno by to aj teliatka pochopili, kedze 19 ma rovnaku trasu ako 13. A este navyse ide aj na stanicu.
ale však Važecká by existovala a naviac by bola možnosť prestupu aj na L19... to mal byť bonus naviac, ale ako vidím je fakt, že to by obyvatelia nepochopili ?
Ide o to, že podmienky fondov nehovoria len o výške sumy (tam má BA kraj skutočne nižšie možnosti než zvyšok republiky), ale aj o konkrétnych účeloch, na ktoré môžu byť peniaze použité. Programy platné mimo BA jednoducho stavbu tratí neriešia, tj. nedovoľujú. Takto si ich vypracovala a schválila sama slovenská vláda okolo r. 2006-2007.
Ja len pre upresnenie, lebo som nikdy úplne nechápal výsledkom tých vašich debát pre Košice platia zjednodušené podmienky, že my by sme dostali peniaze iba vtedy, ak by sme si napríklad kúpili trolejbusy a zároveň nahradili nejakú autobusovú linku? resp. ak by sme si kúpili trolejbusy? Alebo peniaze na nové trolejbusy by sme dostali, ak by sme nahradili autobusovú linku trolejbusovou a zároveň by sme si troleje potiahli za svoje? Sorry, ale nechápem veľmi tomu tak ma prosím opravte ?
Tématika eurofondov sa na fóre riešila niekoľkokrát. Každopádne, musíš si uvedomiť, že Bratislavský kraj, ako kraj s vyšším HDP ako zvyšok Slovenska (alebo z nejakého iného dôvodu..), má trošku ináč nastavené eurofondy...
ak teda hovoríme o víkende, tak mizerný počet cestujúcich v spojoch L 13 sa v pohode zmestí do súčasnej ponúkanej kapacity električiek. Čo sa týka samotného posilnenia L 3, teda opätovný návrat dvojičiek, tak ten by sa mal udiať v prvom rade už len kvôli Jazerčanom. L 13 ponúkaná od 2. 8. 2008 nadväzovala na električkové spoje.
Myšlienka napojiť L 13 na L 19 nie je zlá, možno sa potom Krásna zbaví antiprestupovacieho psychického bloku.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.