Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #66406:
Hmm no praveze vacsina z nich tu jazdila priblizne 2 roky a potom ich predali, cize sa jednalo o takmer uplne nove vozidla. Proste k tomu skoda reci, KT8 boli nie len drahe ale aj ziadane a ked sme ich ziskali tak namiesto toho aby sme si ich ponechali tak sme zacali za bagatel rozpredavat a kupovat si auta, ktore su uz dnes leda tak na vrakovisku, ak ich nezosrotovali vsetky. Predaj KT8 bol ozaj asi najvacsi preslap ktory DPMK mohol urobit ?
Reply on: S499.1023 #66406:
Odpredaj KT čiek bol "dobrý kšeft",údajne do DPMK neprišla prakticky ani koruna,hlavne z tých,čo išli von cez Pragoimex.Kde tie prachy skončili si každý doplní sám.Predávali sa zánovné vozy,ale aj "opravené" šroty po nehodách.Ako "dôvod" sa uvádzala nepotrebnosť toľkého počtu kĺbových vozov a neoficiálne aj ich neobľúbenosť/argument jak sviňa.../ ?
Reply on: S499.1023 #66406:
určite aj ten voz, čo ani nestihol v košiciach jazdiť sa cestou patrične zúbožil na požadovaný predajný stav ?
Reply on: Rudyke902 #66404:
Ale to boli "vaše dobré vozy" len preto, že ste ich vtedy ešte dostávali bilanciou a len čo bolo treba platiť, tak ste posielali za hranice tie, ktoré ste ešte nestihli zničiť ? .
Reply on: Rudyke902 #66390:
Tak je to logické, keď sa z jednej súpravy vybrali po jeden zadný a predný (použitý po novom ako bočný) tak je jasné, že tých "zadných" by trebalo dvakrát toľko na komplet vybavenie jednej T3. Len či náhodou nie je vnútorných viac, predsa sa vyraďovali B732 , z ktorých sa panely dávali do KT, a myslel som že tých vnútorných sa zvýšilo viac.
Reply on: S499.1023 #66399:
Tak si pozri koľko KT8 nám tu ostalo a koľko fakt ešte dobrých skončilo za hranicami (maďarsko, sarajevo, nemecko) .. ( V maďarsku ešte doteraz jazdia naše KTčka.. Dokonca aj celkom nový voz, rovno z ČKD putoval za hranice, cez KE prešiel len papierovo, (ev.č 539) a pritom ani 1 km nenajazdil u nás..) ?
Reply on: S499.1023 #66401:
no asi že aby sa vplyvom tepla nedeformovali
Reply on: romeo #66396:
A vieš, prečo sa koľajnice polievajú?
Reply on: KVKV #66395:
Prečo by mal byť Most na posdlednom mieste v ČR? Čo sa týka nekvality tratí alebo neúdržby vozidlového parku ho taká Plzeň donedávna smelo strčila do vrecka.
Reply on: Rudyke902 #66391:
Kam ste vy, Košičania, posielali vaše dobré vozy ? ? ? ? Veď Košice boli legendárne práve tým, že vozy vôbec neudržiavali systémom "keď sa rozpadnú, pošlú nám nové".
Reply on: LUKYmhd #66388:
No fakt Ľvov je relevantné mesto pre porovnávanie. Ale keď cítite, že patríte na Ukrajinu, tak nech sa páči ? .
A odstavenú trAť nemáte preto, leby vy po takej, akú v Bratislave odstavili, v pohode jazdíte ? .
Dakujem vsetkym vodicom a vodickam MHD, ze aj v takychto podmienkach vykonavaju svoju pracu vramci moznosti dobre a zodpovedna ?
šiesti vodiči dpmk dostali pokutu http://tvnoviny.sk/sekcia/spravy/regiony/vodic-mhd-sposobil-jazdou-na-cervenu-nehodu-jazdili-tak-dalsi-siesti.html


Mimochodom,niekde som zachytil správu,že v týchto horúčavách v madarsku polievaju električkové koľajnice,zišlo by sa aj tu-aj keď určite dpmk keby mal ešte platiť stále kostiu za objednanie liazky,to je neefektívne. Ale niekde na ukrajine som videl prerobenú električku s cisternou,ak by tu bolá nejaka pred vyradením a takto by sa prerobila tak by to bolo optimálne,nemuselo by sa nič objednávať a pekne by boli kolajnice schladené aj vzduch sviežejší
Reply on: TA #66389:
Pokial je taký prístup kompetentných ako v Košiciach ,tak nakúpiť autobusy je najpohodlnejšie riešenie obnovy parku mhd. Závislé trakcie sú príťažou pre tých ludí.

Ešte k Mostu. Áno bol vždy trochu lepší než KE, aj ked v hodnotení dodnes je na poslednom mieste v ČR. Z električkových podnikov sa kvalitou nič nemohlo zaradiť medzi Most a Košice.

V posledných rokoch je vidieť výrazné zlepšenie v Liberci a v Olomouci.
Reply on: tbus #66385:
Tomu sa dnes hovorí "úspory".
Reply on: LUKYmhd #66388:
Taká trať Nad Jazerom je pomaly ale isto ašpirant na odstavenie. Jazda po takýchto koľajách by sa v civilizovanom svete dala chápať ako verejné ohrozovanie. Len si akosi neviem predstaviť, čo by si Jazero bez električiek počalo. ?
Reply on: LUKYmhd #66388:
KVKV mal na mysli viac menej vozový park, ich technický stav, priemerný vek... A s tým sa veru nemáme tu v KE s kým rovnať..
Reply on: KVKV #66384:
S tou ED úplný súhlas, je to úbohé, ešte aj maďari a južné štáty nás predbehnú - a to bola doba za socíku keď sme im pomáhali mi, posielali naše dobré vozy..
Reply on: tbus #66382:
To zistíš - ak sa povezieš v niektorej, ale ak nemajú ešte ani niektoré KT-čka od začiatku vnútorné displeje ak sa montovali do nich nové vonkajšie, a prešli už aj VP (asi nezvyšilo - neviem), tak pochybujem že tieto s tými použitými displejmi budú mať aj vnútorné ... ?
Napr. do 349+385 sa nenamontovali ani vonkajšie všade - čelný vpredu súpravy je tabuľkový.. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.