Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Yogi616 #65317:
Tiez sa stotoznujem s týmto riesením Šaca by mala pravidelné hustejšie intervaly a po rýchlodráhe by mohli jazdit električky tiez v hustejších intervaloch,cím by bola viac vyuzitá.
Reply on: Peter55 #65318:
Presne km? Máš to odmerané? Tu nejde o ten kilometer ale o princíp.. Bol si niekedy v Krásnej? Vieš o koľko by to bolo predlženie linky 13 "na horu" od zastávky Žiacka? Tak sa prejdi, alebo si pozri mapu.. ? Ale o.k, to nieje teraz o slovíčkach...
Reply on: Yogi616 #65317:
No vidíš, našli sme spoločnú reč ? Lenže to nekole nikomu tak očí ako krásna a a jazero..
Reply on: Rudyke902 #65315:
No ano má - R1. Ale aj tak do USS je to zachádzka kým jazero nemá zachádzku. Chcem tým povedat, ze L13 uplne v pohode moze byt skrátena po Vazecku a tak ako pises prisposobit električky k nej a je to. Budem si stát za svojim, 13-stka je v súčasnej podobe úplne zbytočná linka ktorá premáva len kvoli pohodlnsti ludí z Krásnej. Ze 2 spoje z Krásnej nie je prepych ani luxus. No nie je más pravdu ale on taký nebol. Ked chodila 13-stka po Važeckú boli tam celodenné 15, v sedle 20-minutove intervaly. Vdaka predlzeniu trasy, ktoré je podla mna zbytocné, má 13-stka také intervaly ako má.
Reply on: Isidor #65314:
Však ja som ti uznal tvoj argument s kapacitou - nesledoval som vyťaženosť spojov,,to ak by si tu uviedol vyťaženosť všetkých liniek v meste, tak by bola dalšia téma na diskusiu si myslím.. ?
Ani neviem koľko domov sa v Krásnej postavilo, ale môžeš si to zisiť ak chceš, no pár ich pribudlo. Sedlový 30 minutový interval nespochybnujem ani ja, je to adekvátne - celý čas o tom píšem, že je to tak ako to majú iné okrajové MČ dedinského charakteru.. ? Len je neštastie to že sú tam 2 linky, a trebalo by to zosúladiť.. No nesúhlasím s tým, že zrušiť spojenie s mestom, a nechať to len na prestup na jazero.. Lebo pochybujem že DP posilní potom ešte ED kôly tomu na jazere..
Reply on: Rudyke902 #65316:
Ano, predlžila sa AŽ k nemocnici o jeden km.
Reply on: Rudyke902 #65315:
Ak by sa postavila trať ku nemocnici v Šaci, tak by tá električková doprava získala ešte na využívanosti.
Ale tu súhlasím s tebou. Linku 26 posilniť a prispôsobiť linkám R1/R7. V špičke kľudne nejaké "expresné" spoje, ale mimo špičky by sa prednostne do Šace mala používať rýchlodráha.
Reply on: Peter55 #65313:
A nepredĺžovala sa náhodou aj L 18 z Anfiku až k nemocnici? ?
Reply on: LUKYmhd #65308:
Rýchlodráha nemá v sedle pravidelné intervaly? Odkedy? To že po jazere ide bus, popri trati - no žiaľ, nemá kadial ísť,ak chce prejsť do mesta.. Je to dané polohou týchto MČ.. A tá linka 13 kopíruje električky len po jazere, a nie po celej trase.. Áno, súhlasím, na MMM ide linka 19, de fakto l 13 kopíruje zčasti L19.. Ano, je to pohodlnosť ludí to hej, ale interval 2 spoje z krásnej v sedle nieje prepych ani luxus.. Treba linku skrátiť, alebo zmeniť trasu, a ak na presup, tak posilniť potom Ed a prisposobiť aj CP..
Reply on: Rudyke902 #65303:
Však pokojne uveď inú kapacitu, som vážne zvedavý ako to vykúzliš tak, aby dva 18-metrové autobusy boli viac než štyri 12-metrové 🙂 Inak podľa prieskumov z r. 2007 bola špičková kapacita z Krásnej využitá na 61%. Koľkože nových domov sa postavilo odvtedy?
Sedlový 30-minútový interval je IMHO úplne adekvátny veľkosti MČ a nemám pocit, že by to tu niekto spochybňoval. Áno, mohli mať Krásňania (aj mali) 15-minútový na Važeckú, ale keď chcú silou-mocou priamo, tak nech. S novou konečnou by to bolo napr. po 30-minút na každú z nich, takto žeby raz za hodinu, no hlavne do centra...?
Reply on: Rudyke902 #65310:
Na upravu linky 18, 15, 55 netrebalo takmer žiadne vozkm pretože sa len vymenili jednotlive typy autobusov na linkach.
Reply on: Yogi616 #65309:
Mas pravdu na ten Senný trh pri 19-stke som zabudol. Tam je to celkom blizko NO. Ale tá 13-stka mi tam vadí, len zbytocne brzdí 31-tku.
Reply on: Rudyke902 #65307:
Ano to čo pišeš je normalne, lenže ty si pisal, že L28 využivali jazerčania čo som ti ja vyvratil pretože keď išlo vo voze 10 ľudi smerom do mesta 8-9 z nich bolo z Hutky a Myšle, takže nepleť tu celkovu vyťaženosť linky s vyťaženosťou ktoru "spôsobovali" ľudia z jazera.
Reply on: Yogi616 #65306:
To som nepísal, ani si to nemyslím... Nič nechcem zhusťovať, a ak predlžiť niečo, tak jasné že na úkor niečoho sa musí... aj som písal môj názor ako,
A keď už píšeš - tak zaujímave že posledné úpravy liniek 18 a 15 boli možné . a na úkor čoho to šlo, odkiaľ nabral DP na to vozokm?
Reply on: LUKYmhd #65305:
Starostka Jazera si zrejme vydobije linku Námestie osloboditeľov-Tepláreň, aj keď celkom tomu nerozumiem.
Bukovecká-priama dostupnosť na NO linkou 3, linkou 19 (zastávka Senný trh/Jakabov palác)
Tepláreň-dostupnosť na NO linkou 19
Králičia-dostupnosť na NO linkou 19 (zastávka na znamenie!)
Od zastávky BPMK je priamá dostupnosť L31 a čiastočná L19.
Oplatí sa kvôli jednej zastávke (!) zriadiť nový spoj priamo na Námestie osloboditeľov (linka 19 vraj nestačí) a kvôli tomu uberať iné linky o lepšie intervaly? Oplatilo by sa zmeniť trasu L52 kvôli jednej zastávke?
Reply on: Rudyke902 #65304:
Porovnávaš neporovnatelne. L20 nemá subeh s ničím, L13 ho má. Rýchlodráha nemá pravidelné intervaly, Jazero ich s električkami má. Preto tu ide o ten prestup. Po Jazere zbytocné jazdí linka ktorá kopíruje elektricky a navyse na MMM ide aj 19-stka. V Krásnej je to iba o pohodlnosti ludí nič viac.
Reply on: Peter55 #65299:
Ja som cestoval tou 28čkou často z mesta, aj zo stanice na jazero, a nemám pocit žeby minimum nás cestovalo z jazera... Do mesta to ano, to vyťaženosť bola nízka, ale to je fakt ktorý je, a nie je to vina jazerčanov.. Je logické, že v špičke spoje z okrajových častí sú v jednom smere vyťažené viac ráno, a v opačnom smere zas poobede, to je aj u iných liniek viditelné.. Ak šli kĺbove vozy plné do hutky a myšle poobede zo školákmi a študentami, tak logicky sa aj poloprázdne museli vrátiť späť.. Podobný úkaz do šace do a z učilišta a z nemocnice...
Rudyke a ty si myslíš, že DPMK si sám môže navyšovať vozokilometre? Lebo ty by si len linky zhusťoval, predĺžoval, ale neviem skade by si na to nabral vozokm.
Reply on: Yogi616 #65301:
Yogi, ohladom tej L52 som pisal ja. uvedomujem si ze ano je tam tá Jantárová ktorá niečim normálbym musí byť obsluhovaná ale zase myslím si ze 15-minútový interval je luxus. Co tam po Jantárovej vlastne jazdilo ked L52 este chodila cez Opatske? Vadí mi ze tá horná časť jazera nemá spojenie s NO ale inak to uz asi nebude.
Reply on: 110mat110 #65298:
Prečo sa vyjadriš len k poľovu a k perešu, prečo nie aj ku šaci? ja som nepísal že ludia majú prechádzať v špičke cez cestu - písal som o doprave V SEDLE hlavne, a to že tiež maju linky až do mesta, prečo ich nevoziť napr len k OPTIME, alebo na VA USS (tých zo šace), teda k prestupnému bodu, tak ako to chcete s L13 len ku Važcu? Tak aby nebol tiež súbeh s rýchlodráhou..
Nechápem aj prečo uvažuješ že nakoniec uplne zrušiť smer krasna- šaca, a presmerovať dopravu nakoniec smer šaca-knv ? Krásnu odstaviť a KNv preferovať? Prečo z knv tiež len po linngov, alebo NO nemožu mať dopravu?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.