Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: gabo5607 #66386:
a hlavne, tie Karosy začali jazdiť v roku 2000 ?
Reply on: S499.1023 #66412:
Alebo zhášacie komory stykačov z preglejky ?
Za vedenia hl.majstra ŤÚ Imra B. bol na dielňach totálny úpadok všetkého,vrátane pracovnej morálky samozrejme/vtedy tam robila kdejaká zberba,česť výnimkám/.Dať ten svinčík dohromady trvalo dlho,dnes je to skôr o nedostatku peňazí pre dielne.Nie je to tak dávno,čo bol jeden autogén pre celú údržbu a jediná flexibrúska sa trhala z ruky,do ruky... ?
Reply on: tom393 #66411:
Napríklad tlmivky stiahnuté nakrivo odrezaným kusom preglejky a podobné vživné balkánske detaily ? . Teraz sa to už zlepšilo, ale pred pár rokmi tie zaslepené reflektory druhých vozov alebo električka naštetkovaná aj s lištami a blinkrami, tiež pôsobili skôr kyjevským než európskym dojmom.
Reply on: S499.1023 #66410:
čo sa im nepáčilo na našich vozoch??
Reply on: tbus #66407:
Prečítaj si poriadne, čo som písal. Písal som, že ste predávali to, čo ste ešte NEstihli zničiť. O stave vašich jazdených KT8 by vedeli Brňáci a Ostraváci rozprávať celé hodiny ? .
Reply on: S499.1023 #66406:
Hmm no praveze vacsina z nich tu jazdila priblizne 2 roky a potom ich predali, cize sa jednalo o takmer uplne nove vozidla. Proste k tomu skoda reci, KT8 boli nie len drahe ale aj ziadane a ked sme ich ziskali tak namiesto toho aby sme si ich ponechali tak sme zacali za bagatel rozpredavat a kupovat si auta, ktore su uz dnes leda tak na vrakovisku, ak ich nezosrotovali vsetky. Predaj KT8 bol ozaj asi najvacsi preslap ktory DPMK mohol urobit ?
Reply on: S499.1023 #66406:
Odpredaj KT čiek bol "dobrý kšeft",údajne do DPMK neprišla prakticky ani koruna,hlavne z tých,čo išli von cez Pragoimex.Kde tie prachy skončili si každý doplní sám.Predávali sa zánovné vozy,ale aj "opravené" šroty po nehodách.Ako "dôvod" sa uvádzala nepotrebnosť toľkého počtu kĺbových vozov a neoficiálne aj ich neobľúbenosť/argument jak sviňa.../ ?
Reply on: S499.1023 #66406:
určite aj ten voz, čo ani nestihol v košiciach jazdiť sa cestou patrične zúbožil na požadovaný predajný stav ?
Reply on: Rudyke902 #66404:
Ale to boli "vaše dobré vozy" len preto, že ste ich vtedy ešte dostávali bilanciou a len čo bolo treba platiť, tak ste posielali za hranice tie, ktoré ste ešte nestihli zničiť ? .
Reply on: Rudyke902 #66390:
Tak je to logické, keď sa z jednej súpravy vybrali po jeden zadný a predný (použitý po novom ako bočný) tak je jasné, že tých "zadných" by trebalo dvakrát toľko na komplet vybavenie jednej T3. Len či náhodou nie je vnútorných viac, predsa sa vyraďovali B732 , z ktorých sa panely dávali do KT, a myslel som že tých vnútorných sa zvýšilo viac.
Reply on: S499.1023 #66399:
Tak si pozri koľko KT8 nám tu ostalo a koľko fakt ešte dobrých skončilo za hranicami (maďarsko, sarajevo, nemecko) .. ( V maďarsku ešte doteraz jazdia naše KTčka.. Dokonca aj celkom nový voz, rovno z ČKD putoval za hranice, cez KE prešiel len papierovo, (ev.č 539) a pritom ani 1 km nenajazdil u nás..) ?
Reply on: S499.1023 #66401:
no asi že aby sa vplyvom tepla nedeformovali
Reply on: romeo #66396:
A vieš, prečo sa koľajnice polievajú?
Reply on: KVKV #66395:
Prečo by mal byť Most na posdlednom mieste v ČR? Čo sa týka nekvality tratí alebo neúdržby vozidlového parku ho taká Plzeň donedávna smelo strčila do vrecka.
Reply on: Rudyke902 #66391:
Kam ste vy, Košičania, posielali vaše dobré vozy ? ? ? ? Veď Košice boli legendárne práve tým, že vozy vôbec neudržiavali systémom "keď sa rozpadnú, pošlú nám nové".
Reply on: LUKYmhd #66388:
No fakt Ľvov je relevantné mesto pre porovnávanie. Ale keď cítite, že patríte na Ukrajinu, tak nech sa páči ? .
A odstavenú trAť nemáte preto, leby vy po takej, akú v Bratislave odstavili, v pohode jazdíte ? .
Dakujem vsetkym vodicom a vodickam MHD, ze aj v takychto podmienkach vykonavaju svoju pracu vramci moznosti dobre a zodpovedna ?
šiesti vodiči dpmk dostali pokutu http://tvnoviny.sk/sekcia/spravy/regiony/vodic-mhd-sposobil-jazdou-na-cervenu-nehodu-jazdili-tak-dalsi-siesti.html


Mimochodom,niekde som zachytil správu,že v týchto horúčavách v madarsku polievaju električkové koľajnice,zišlo by sa aj tu-aj keď určite dpmk keby mal ešte platiť stále kostiu za objednanie liazky,to je neefektívne. Ale niekde na ukrajine som videl prerobenú električku s cisternou,ak by tu bolá nejaka pred vyradením a takto by sa prerobila tak by to bolo optimálne,nemuselo by sa nič objednávať a pekne by boli kolajnice schladené aj vzduch sviežejší
Reply on: TA #66389:
Pokial je taký prístup kompetentných ako v Košiciach ,tak nakúpiť autobusy je najpohodlnejšie riešenie obnovy parku mhd. Závislé trakcie sú príťažou pre tých ludí.

Ešte k Mostu. Áno bol vždy trochu lepší než KE, aj ked v hodnotení dodnes je na poslednom mieste v ČR. Z električkových podnikov sa kvalitou nič nemohlo zaradiť medzi Most a Košice.

V posledných rokoch je vidieť výrazné zlepšenie v Liberci a v Olomouci.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.