Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: romeo #66396:
A vieš, prečo sa koľajnice polievajú?
Reply on: KVKV #66395:
Prečo by mal byť Most na posdlednom mieste v ČR? Čo sa týka nekvality tratí alebo neúdržby vozidlového parku ho taká Plzeň donedávna smelo strčila do vrecka.
Reply on: Rudyke902 #66391:
Kam ste vy, Košičania, posielali vaše dobré vozy ? ? ? ? Veď Košice boli legendárne práve tým, že vozy vôbec neudržiavali systémom "keď sa rozpadnú, pošlú nám nové".
Reply on: LUKYmhd #66388:
No fakt Ľvov je relevantné mesto pre porovnávanie. Ale keď cítite, že patríte na Ukrajinu, tak nech sa páči ? .
A odstavenú trAť nemáte preto, leby vy po takej, akú v Bratislave odstavili, v pohode jazdíte ? .
Dakujem vsetkym vodicom a vodickam MHD, ze aj v takychto podmienkach vykonavaju svoju pracu vramci moznosti dobre a zodpovedna ?
šiesti vodiči dpmk dostali pokutu http://tvnoviny.sk/sekcia/spravy/regiony/vodic-mhd-sposobil-jazdou-na-cervenu-nehodu-jazdili-tak-dalsi-siesti.html


Mimochodom,niekde som zachytil správu,že v týchto horúčavách v madarsku polievaju električkové koľajnice,zišlo by sa aj tu-aj keď určite dpmk keby mal ešte platiť stále kostiu za objednanie liazky,to je neefektívne. Ale niekde na ukrajine som videl prerobenú električku s cisternou,ak by tu bolá nejaka pred vyradením a takto by sa prerobila tak by to bolo optimálne,nemuselo by sa nič objednávať a pekne by boli kolajnice schladené aj vzduch sviežejší
Reply on: TA #66389:
Pokial je taký prístup kompetentných ako v Košiciach ,tak nakúpiť autobusy je najpohodlnejšie riešenie obnovy parku mhd. Závislé trakcie sú príťažou pre tých ludí.

Ešte k Mostu. Áno bol vždy trochu lepší než KE, aj ked v hodnotení dodnes je na poslednom mieste v ČR. Z električkových podnikov sa kvalitou nič nemohlo zaradiť medzi Most a Košice.

V posledných rokoch je vidieť výrazné zlepšenie v Liberci a v Olomouci.
Reply on: tbus #66385:
Tomu sa dnes hovorí "úspory".
Reply on: LUKYmhd #66388:
Taká trať Nad Jazerom je pomaly ale isto ašpirant na odstavenie. Jazda po takýchto koľajách by sa v civilizovanom svete dala chápať ako verejné ohrozovanie. Len si akosi neviem predstaviť, čo by si Jazero bez električiek počalo. ?
Reply on: LUKYmhd #66388:
KVKV mal na mysli viac menej vozový park, ich technický stav, priemerný vek... A s tým sa veru nemáme tu v KE s kým rovnať..
Reply on: KVKV #66384:
S tou ED úplný súhlas, je to úbohé, ešte aj maďari a južné štáty nás predbehnú - a to bola doba za socíku keď sme im pomáhali mi, posielali naše dobré vozy..
Reply on: tbus #66382:
To zistíš - ak sa povezieš v niektorej, ale ak nemajú ešte ani niektoré KT-čka od začiatku vnútorné displeje ak sa montovali do nich nové vonkajšie, a prešli už aj VP (asi nezvyšilo - neviem), tak pochybujem že tieto s tými použitými displejmi budú mať aj vnútorné ... ?
Napr. do 349+385 sa nenamontovali ani vonkajšie všade - čelný vpredu súpravy je tabuľkový.. ?
Reply on: tbus #66385:
k poslednej vete: zoberme si do úvahy, akú logiku má nakúpiť množstvo autobusov (za čie €?), keď nemáme € na obnovu TD? Veď ak máme € na AD, tak potom tie isté € môžeme použiť na TD, pričom v prípade TD má každá investovaná jednotka vyššiu návratnosť než v prípade AD. Samozrejme, len ak si sami nastavíme podmienky čerpania eurofondov tak, aby sa to dalo.
Reply on: KVKV #66384:
Tak neviem či sme na tom najhoršie ked v BA odstavili trať na Hlavnu stanicu...maju vela rezerv ale nie sú najhoršie. Sú aj horšie mestá tký Ľvov nedávno mal taktiež dosť problémov s traťami- My nemáme odtsvenu trať (zatial) a dufam ze ani nebudeme mat...snad sa mesto a DMPK spamätá..uvidime co prinesie buducnosť.
Reply on: KVKV #66384:
Prosím ťa, čo to trepeš? Most bol VŽDY lepší a Bratislava za posledné 3-4 roky neupadla ale naopak, zodvihla sa.
http://imhd.sk/ke/galeria-media/update/6058/male-autobusy.html#55523-6240-este-v-povodnom-laku
Zlý dátum, v roku 1997 neboli ešte zelené tabule, ani "nové" ŠPZ. Čiže je to od septembra 2000 vyššie
Reply on: KVKV #66384:
Ak by sa zrušili trolejbusy, tak to by sa muselo radikálne škrtať v celej AD, nakoľko DPMK má problem momentálne vypraviť autobusy na autobusové linky, nieto ešte aby vyhradil nejakých 20 autobusov na prevádzku 71 a 72. Až sa objaví súťaž na nejaké veľké množstvo busov, až vtedy sa môžme obávať rušenia TD.
Reply on: LUKYmhd #66383:
Ak zrušia tbusy tak asi rok a pol budú jazdiť autobusy L.71,72, potom na návrh našich všemúdrych starostov dojde k úprave niektorých liniek prípadne zavedenie nových a tým tbusové linky zaniknú.

Električky v Košiciach NIE SÚ na úrovni a SÚ V NAJHORŠOM STAVE pokial hodnotíme ED prevádzky na území býv Československa. UŽ AJ MOST JE LEPŠÍ !!!

Tak napríklad v Bratislave ED za posledné 3-4roky dosť upadla, ale stále ešte má rezervu, to znamená ešte stále sa može zhoršovať a pritom ostane lepšia než v KE.
Reply on: tbus #66368:
Som zvedavy co bude potom ak sa zrusia nahodou trolejbusy...keby aspon električky sme amli na urovni, nevravim ze su v najhoršom stave ale niektore vozy fakt a kojanice ani nevravim. Dufam ze ak nahodou zrusia trolejbusy (stale dufam ze nie), tak aspon sa patricne postaraju a rozvoj električkovej dopravy v Košiaciach.
Vie niekto, majú tie električky s recyklovanými emtest/buse tabuľami aj vnútorné panely?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.