Ešte jeden tip.
V Liberci majú ešte niekolko prebytočných T2, zrejme skončia v šrote. Doporučujem sa z nimi spojiť a čerpať z vozov rozne nd, tak napríklad vnútrajšok linkového transparentu (ktorý mi na tej košickej chýba a špatí to jej vzhlad) páčkové spínače a ďalšie diely z palubky, našlo by sa viac.
Tak čo historici, robíte vobec niečo ?
V Liberci majú ešte niekolko prebytočných T2, zrejme skončia v šrote. Doporučujem sa z nimi spojiť a čerpať z vozov rozne nd, tak napríklad vnútrajšok linkového transparentu (ktorý mi na tej košickej chýba a špatí to jej vzhlad) páčkové spínače a ďalšie diely z palubky, našlo by sa viac.
Tak čo historici, robíte vobec niečo ?
KVKV
Zaslepené reflektory na T3 som videl pred cca dvoma -tromi rokmi (?) nie pred dvadsiatimi ; zadný voz na skúšobnej jazde po meste ešte nadžabaný na červeno. Je možné že jav už naštastie vymizol (alebo vozy bez reflektorov zrušili :-))
Keď sa robila križovatka pri športovej hale (dva roky?) ...kaliforňan... prevádzka KT ... bol som svedkom diskusie odborníkov kde sa hovorilo o nevypravení nejakého KT práve z dovodu neovládatelnosti z druhého stanovi3ťa /skupinka šotoušov-fotografov, vodič, dispečer/
To džabanie štetcom by som byť majstrom Barbušinom ZAKÁZAL. Ono nič proti nafarbeniu starých obkladov , ale dá sa to robiť inak. (rozne "výbehy" štetcom do skla, kvapance na podlahe, na sedačkách, no krása balkánska preveliká). Zaujal ma aj výber farby na podokennú časť interiéru, akási šedohnedofialová , mám podozrenie, že zliali zbytky všetkých možných farieb a tým teraz "estetizujú" .
..."šikovné české ručičky"... ja myslím, že aj medzi Slovákmi a dokonca aj medzi "gadžovskými prišelcami" sa najdú šikovné ručičky. Je pravda, že v DPMK by si mali takých ludí vážiť a podla toho ich platiť, udržať si ich. Na vysokú remeselnú úroveň sa dá vycvičiť aj Ukrajinec, ale musí to chceť jeho majster a hlavne mať o to záujem.