Reakcia na: Vladimír #5460:
Vazne, ake tlacidlo ma clovek stlacat, ked chce dat vodicovi najavo, ze ho privrel medzi dvere.Podla toho tvojo prispevku usudzujem, ze by mal stlacit STOPku. Rozsvieti sa zlte svetlo a mal by zazniet bzuciak. Ako vsak das znamenie pri vystupe s kocikom, respektive 3 a viac kratke prerusovane signaly?Starsie vozy mali zvoncek na strope, mnohi ho tam instinktivne hladaju aj v novsich Karosach. Ako je to teda v novych busoch?Vratane Solarisov...
Vladimír
Aby som aspoň trochu vniesol svetlo do cenovej hladiny, vypíšem ceny autobusov Karosa. Cenník bol platný v roku 2003, takže odvtedy sa čosi mohlo zmeniť. Ceny sú uvedené v CZK (!) a bez DPH (!)
Karosa B 951 s prevodovkou ZF 4 - 3 620 000,-
Karosa B 951 s prevodovkou Voith - 3 590 000,-
Karosa B 952 s prevodovkou Praga 5P - 3 060 000,-
Karosa B 961 s prevodovkou ZF 4 - 4 820 000,-
Karosa B 961 s prevodovkou Voith - 4 780 000,-
City bus 12M - 5 700 000,-
City bus 12M CNG - 6 800 000,-
City bus 18M - 7 895 000,-
Sú to originál ceny autorizovaného predajcu Karosy v ČR platné pre rok 2003.
Ešte raz pripomínam, nezabudnite pre naše potreby ceny prerátať na naše koruny.
Užitočný môžem byť ešte niekoľkými cenami z Prešova:
- 1 ks Karosa B 961E v roku 2003 vyšla podnik na 7,9 mil. Sk
- 1 ks Solaris Urbino 12 v roku 2003 vyšiel podnik na 8,9 mil. Sk
- 1 ks Karosa B 941E v roku 2001 vyšiel podnik na 6,2 mil. Sk
- 1 ks Karosa City bus 12M v roku 2001 vyšiel podnik na 8,2 mil. Sk
- 1 ks Škoda 14 TrM v roku 2001 vyšla podnik na 6,6 - 7 mil. Sk