Ide o čisto môj názor, ale mám asi takú predstavu, že v československých podmienkach by mal trolejbus zabezpečovať:
1.primárne dopravu do kopcovitých oblastí
2. sekundárne doplnkovú dopravu na sídliská (ideálne k tramvaji a nie k ABUSU)
3. terciárne Náhrada za ABUS hocikde.
Úplne ideálna kombinácia pre trolejbus je z toho: doprava na sídlisko na kopci.
Takými sú podľa mňa Furča a Ťahanovce
1.primárne dopravu do kopcovitých oblastí
2. sekundárne doplnkovú dopravu na sídliská (ideálne k tramvaji a nie k ABUSU)
3. terciárne Náhrada za ABUS hocikde.
Úplne ideálna kombinácia pre trolejbus je z toho: doprava na sídlisko na kopci.
Takými sú podľa mňa Furča a Ťahanovce
Vladimír
Ešte pripomínam, že prípadný predpis z EÚ by sa istotne týkal mestskej hromadnej dopravy ako takej a určite by sa neobmedzoval na väčšie mestá. Lebo absolútna väčšina našich miest po 80 000 obyv. NP bus nemá. A keď už sme pritom, maximálne zanedbateľné percentu NP vozidiel má aj hlavné mesto, čo je zjavným dôkazom, že nikto úradne počty NP vozidiel nestanovuje.