Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Sarko #5405:
Mohli ho v ramci moznosti, trochu zmalovat, aby mu na sprejovanie len tak skoro "nezabudol"
Dúfam,že dnes sa nikto nechystá naspreyovať NP-čko, zajtra by som ho mal mať 1.krát(zrejme 517, lebo 521 akosi nevidno???) ?
Konštruktívnejší prístup je v tomto smere taký, že keď už tu (v KE) ten trolejbus je, tak by sme (ste) sa ho mali snažiť preferovať. Čiže som náchylný podporiť riešenie , čo tu prezentoval "5", a to že 54 v úseku NO - KVP po trase TBUS úplne zrušiť (o 15, 19 a 36 ani nehovoriac), aby si vlčáci zvykli chodiť ekologicky; ale z BA som zvyknutý na to, že po radiále tramvaje alebo TBUSU môže chodiť aj nejaký expres (iba v špičke)

Celý čas mám napamäti prestupný systém, ktorý by mal existovať .( Prestupný systém sa zvyčajne prezentuje ako možnosť prestupovať na jeden lístok, ale v 99,9% je pri prestupnej tarife upravené linkové vedenie tak, že na jeden lístok nielen môžete, ale MUSÍTE prestupovať - viď spomínaný príklad s 29nou a spol. Iný prooblém na ktorý sa zvyčajne naráža je tvrdohlavosť mestských častí, ktoré musia zmenu linkového vedenia odsúhlasiť.)
Ide o čisto môj názor, ale mám asi takú predstavu, že v československých podmienkach by mal trolejbus zabezpečovať:
1.primárne dopravu do kopcovitých oblastí
2. sekundárne doplnkovú dopravu na sídliská (ideálne k tramvaji a nie k ABUSU)
3. terciárne Náhrada za ABUS hocikde.

Úplne ideálna kombinácia pre trolejbus je z toho: doprava na sídlisko na kopci.
Takými sú podľa mňa Furča a Ťahanovce
Reakcia na: Dopravák #5410:
Raz mi bolo povedané, že trolejbus má vtedy zmysel, ak sú na trati prevádzkované minimálne štyri spoje za hodinu. Toto Ti žiaľ Košická Nová Ves nespĺňa. Skrátka také veľké investície sa na trať s takou malou frekvenciou neoplatia.
Reakcia na: Nodes #5409:
Som v úzkom kontakte s DPMP a nikdy tam o žiadnej norme na NP vozidlá reč nepadla. Prešov síce od tohto roku kupuje už iba výhradne NP vozidlá, ale to je jeho vlastné rozhodnutie.

Ešte pripomínam, že prípadný predpis z EÚ by sa istotne týkal mestskej hromadnej dopravy ako takej a určite by sa neobmedzoval na väčšie mestá. Lebo absolútna väčšina našich miest po 80 000 obyv. NP bus nemá. A keď už sme pritom, maximálne zanedbateľné percentu NP vozidiel má aj hlavné mesto, čo je zjavným dôkazom, že nikto úradne počty NP vozidiel nestanovuje.
Reakcia na: Vladimír #5408:
prečo? Zrušila by sa autobusová L20! Ale vlastne by sa ani celkovo rušiť nemusela, pretože by sa dotiahli niektoré úseky (Myslava, poprípade aj Sečovská) a nahradil by ju trolejbus...
Reakcia na: Vladimír #5403:
Nas spolocny znmay z BA raz spominal, ze udajny predpis unie je 30 % podiel NP vozidiel z celkoveho poctu. Skus sa na to popytat v podniku v PO alebo v KE. Aj mna to zaujima. Vdaka.
Reakcia na: Dopravák #5407:
Do Košickej Novej Vsi by sa trolejbus neuživil. Je tam príliš slabá doprava.
Reakcia na: Vladimír #5394:
no ja som to slovné spojenie nevymyslel, ako som napísal, po vypočutí mojej predstavy, mi to takto povedal Furčan (dočítal sa to niekde v knihe)...

Zabudol som aj na Košickú Novú Ves... tam by sa tiež mohol trolejbus dotiahnúť...

K Tvojmu poslednému odstavcu -- som napísal, že by jazdil trolej na L18 (Nová Nemocnica-Amfiteáter-Mier)...
Vie mi niekto povedať, aký je rozdiel medzi VP a GO. ( Veľká prehliadka a Generálna oprava) ? ?
Policajti zrejme chytili sprejera z bratislavského letiska
(...ktorý posprejoval aj električku v Košiciach)

WEB ~> http://www.orangeportal.sk/dnes/news/article.dwp?level1=72460&level2=72464&article=797959
WAP ~> http://cwap.orangeportal.sk/menu/content.dwp?file=2_797959.wml
Reakcia na: Vladimír #5403:
Teraz nedávno som len tak na pol ucha počul, že nízkopodlažné vozidlá v EÚ od 2016. Ale možno je to iba dezinformácia. Nič overené.
Reakcia na: S499.1023 #5402:
A okrem toho mi ani nie je známe nič konkrétne o tom, že Únia vyžaduje len nízkopodlažáky. To by asi v Michalovciach, Martine a neviem kde všade asi tiež museli kupovať len NP vozy a predsa vidíme, že nekupujú.
Opravte ma ak sa mýlim, ale žiadna norma či predpis na zastúpenie NP vozov vo vozidlovom parku neexistuje.
Shorty:To je pomerne ťažká dezinformácia.Do Líšne sa jazdí o zastávku ďalej asi tak každých päť rokov.Nízkopodlažné vozidlá sa samozrejme kupujú kvôli osobám so zníženou pohyblivosťou,čo myslíš,že EÚ to chce len tak zo srandy?
Všetci pevne dúfajme, že stále sa zvyšujúca cena ropy, bude impulzom k preferovaniu elektrickej trakcie. Síce budovanie tratí pre elektrickú trakciu(E+T) je finančne náročnejšie ale problémy s financiami sú všade. A aj keď je peňazí málo, dá sa to. Uvediem príklad Brno-tiež nie sú na tom bohvieako a elek.trať napr. do Líšne stavajú po zastávkach a každý rok ide tram o zastávku ďalej. Je jasné, že keď chce niekto vybudovať 5km naraz, tak je to finančne dosť náročné. Keby tak trochu rozmýšľalo aj mesto, keď odpredáva pozemky "hyper"centrám a dalo podmienku vybudovanie konečnej al prípojky k E-T trati!!!

Ešte k tým Solarisom. Z toho čo tu čítam, to vyzerá, že nákup NP vozidiel je vychádzanie v ústrety málo mobilným cestujúcim. Ale pokiaľ viem, DP to nerobí aby sa lepšie nastupovalo ale preto, že únia vyžaduje nízkopodlažnosť!
Reakcia na: Cestovatel #5397:
V mene celej stránky ke.imhd.sk sa za nepríjemnosť ospravedlňujem. Cestovné poriadky sa prepisujú ručne a v prípade linky č. 16 došlo jednoducho k preklepu. Už som to opravil. Samozrejme máme záujem, aby cestovné poriadky už žiadne ďalšie chyby neobsahovali, takže sme vďační na každú pripomienku či opravu.
Neviete kam zmizol bus Ikarus-Scania s colnice??
Reakcia na: Cestovatel #5397:
Tak som si tiež pozrel niekoľko cestovných poriadkov na internete (ke.imhd.sk, www.cassovia.sk/dpmk, www.dpmk.sk). Je to hanba. Všade je to ináč!
Platný cestovný poriadok je podľa údajov od Cestovatela len na www.dpmk.sk.
Waw, xlapci gratulujem . Ten cestowny poriadol je cool! Xcel som dnes cestowat linkow 16 . Tak som si nasiel 16 tku smer cass. Zastawka mier. Xcel som cestowat na cas 12:36. Tak ako sprawny cestujuci som prisiel na zastawku skor. Uz na 30 som tam bol . a xlapi kwoli staremu poriadku na tejto stranke som prisiel neskoro do prace. Miesto na 12:36 isla na 25 a dalsia na 55. Takze ak nie wy tu zodpowedate za tie poriadky ale dpmk tak wy by ste mali odstranit otialto taketo zawadzajuce informacie. idem si este owerit dalsie casy co wiem z hlawy a potom wam sem zas prispejem. Pekny den.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.