Reakcia na: 3003 #5461:
Dávam Ti do pozornosti MHD v Žiline. Všetky Ikarusy vyradili, nechali si len Karosy. Kým inde prichádzali Tambusy, Žilina kupovala Karosy. Keď inde prišiel ošiaľ s Ikarusmi 4x5, Žilina kupovala Karosy. A dnes, keď sa aj tam začína obnova vozidlového parku nízkopodlažnými autobusmi, vybrali sa... čo?... no Karosy.Hovorí sa tomu unifikácia. Čím menej dodávateľov máš, tým lepšie, jednoduchšie a lacnejšie.
Vladimír
Aby som aspoň trochu vniesol svetlo do cenovej hladiny, vypíšem ceny autobusov Karosa. Cenník bol platný v roku 2003, takže odvtedy sa čosi mohlo zmeniť. Ceny sú uvedené v CZK (!) a bez DPH (!)
Karosa B 951 s prevodovkou ZF 4 - 3 620 000,-
Karosa B 951 s prevodovkou Voith - 3 590 000,-
Karosa B 952 s prevodovkou Praga 5P - 3 060 000,-
Karosa B 961 s prevodovkou ZF 4 - 4 820 000,-
Karosa B 961 s prevodovkou Voith - 4 780 000,-
City bus 12M - 5 700 000,-
City bus 12M CNG - 6 800 000,-
City bus 18M - 7 895 000,-
Sú to originál ceny autorizovaného predajcu Karosy v ČR platné pre rok 2003.
Ešte raz pripomínam, nezabudnite pre naše potreby ceny prerátať na naše koruny.
Užitočný môžem byť ešte niekoľkými cenami z Prešova:
- 1 ks Karosa B 961E v roku 2003 vyšla podnik na 7,9 mil. Sk
- 1 ks Solaris Urbino 12 v roku 2003 vyšiel podnik na 8,9 mil. Sk
- 1 ks Karosa B 941E v roku 2001 vyšiel podnik na 6,2 mil. Sk
- 1 ks Karosa City bus 12M v roku 2001 vyšiel podnik na 8,2 mil. Sk
- 1 ks Škoda 14 TrM v roku 2001 vyšla podnik na 6,6 - 7 mil. Sk