Reakcia na: balky #4770:
vravíš, že aj na Americkej triede žijú ľudia, ale keď si to tak vezmeš, tak pod hlavnou cestou nie je nič, skutočne nič na obývanie a nad cestou je možno sto metrov široký miniparčík, za ktorým je ulica Budapeštianska a ešte pred ňou vežiaky Americkej triedy. zastávka Sofijská je však priamo pod týmito vežiakmi a teda omnoho dostupnejšia ako zastávka Kostol, to isté platí pre celý prvý blok Budapeštianskej ulice. zastávka Kostol teda obsluhuje z väčšej časti neobývané územie, je teda neefektívna. snáď má význam ako výstupná zastávka, ale rozdelenie dopravy na Ťahanovciach na dva nevyvážené ťahy je nešťastné
Vladimír
L70 síce ešte žije, ale rozsudok má už celé roky vynesený. Je len otázka času, kedy padne (či sa to Dopravákovi páči alebo nie
A naďalej tvrdím, že zexpresnenie L35 prinesie ešte katastrofálnejšie výsledky v obsadenosti vozidla. Už vedenie trasy po Americkej triede bolo nešťastné, vynechanie niektorých zastávok by len uškodilo. A vôbec, kacírska otázka - načo sú v Košiciach vlasne zrýchlené linky? Plnia nejaký účel? Ja by som povedal, že nie.
L35 veru je nerozumne zriadená, hlavne to ukončenie na KVP-čku.
Re #4775 mišo: Presne tak. To, čo obsluhuje Kostol, možno rovnako dobre obslúžiť z Miestneho úradu alebo Sofijskej.
A byť ja osobne obyvateľom Ťahanoviec a konkrétne Americkej triedy v danom úseku, radšej budem mať zastávku kúsoček ďalej, ale na Mlynskú baštu mi v sedle pôjde 6 spojov za hodinu a nie za každým tipovať, či sa mám ísť postaviť tam alebo hentam.