Reakcia na: eMareq #4802:
Ehm... jak mám naznačiť, že keby Košice bolo normálne mesto, pod pojmom "nosná linka" by sa rozumela linky, kde interval v sedle nie je dlhší ako 12 (v niektorých prípadoch max. 15) minút?Re #4804 mišo: Krátka linka je dobrá vec, ale musíš mať na ňu podmienky. V Košiciach na to podmienky nie sú, pretože krátke linky by mohli vyrážať jedine z centra a v centre nemajú otáčacie a vyčkávacie plochy. Skrátka musia byť dlhé linky. A že sa to s nimi dá možno dokázať na ukážkovom prípade pražskej L177, ktorá ak sa nemýlim má jazdnú dobu jedným smerom 76 minút a špičkový interval tuším 6 min.

mišo
ak by sme mali nejakú fiktívnu trasu, a vypravili by sme po nej električku, trolejbus, naftový a plynový autobus s nejakým vopred zvolenými rovnakými intervalmi, ktorá forma dopravy by mala najnižšie náklady a aké by asi boli pomery medzi jednotlivými druhmi dopravy ?
aké ďalšie výhody majú Solarisy okrem bezbariéroveho vstupu a nízkeho maximálneho počtu cestujúcich ? koľko korún stojí solaris ? existuje podľa vás vhodnejšie vozidlo, ktoré by mohlo v Košiciach jazdiť ?
koľko stojí prerobenie T3 na T3 Mod a koľko prestavba prostredného článku KT8 na nízkopodlažný ?
pardon že sa toľko pýtam, ale chcem veľa vedieť