Reakcia na: Papyr #4089:
Jasné, s tým súhlasím. Niekedy sa to však môže obrátiť aj proti samotnému vodičovi. Raz som si vypočul príbeh jedného vodiča električky, ktorý ochotne nasmeroval jedného zablúdeného angličana. Za ten čas prešiel niekoľko zastávok, no podľa kontroly dispečingu to bolo jednoznačne zabávanie sa počas jazdy. Pravdu si síce obhájil, ale odvtedy na otázky vyžadujúce viac ako niekoľko slov, neodpovedá. A to nie je prípad nejakého košického vodiča, ale pražského. Pritom DP Praha je známy profesionálnym prístupom k svojim zákazníkom.
Papyr
A PROSÍM TÍCH ČO NIE SÚ VODIČI ABY SA K TEJTO TÉME NEVYJADROVALI, LEBO NEVEDIA O ČOM TO JE.
VODIČ NIE JE INFORMÁTOR, ZA TO NIE SME PLATENÍ!!!Skúšky z poznania mesta a ulíc robia taxikári a nie my.
Naopak, k tomu sa nema co vyjadrovat vodic. On totiz tie listky nepotrebuje. Potrebuju ich pouzivatelia, cize cestujuci, ked to uz musim napisat natvrdo, tak KLIENTI dopravneho podniku. Ak sa nahodou vedenie rozhodne doplnkovy predaj zaviest, kvitujem to, je to sluzba cestujucemu a samozrejmost vo vsetkych civilizovanych mestach, ale je to zalezitost vedenia DP. Vodic do toho fakt nema co kecat, ten by naopak mal byt rad, ze prispeje k zlepseniu image firmy, ktory je zrovna u DPMK, slusne povedane, nic moc.
SHORTY, precitaj si Vladimirov prispevok #4067 , tam to je krasne napisane. A ak to nechapes, citaj znovu a znovu, nez to pochopis.