Reakcia na: KVKV #3556:
Nuž ja si regiotram v prešovských uliciach neviem predstaviť ani pri najdivokejšej predstavivosti. A už vôbec nie s otočkou pri Trojici, kde sa DP naťahuje s pamiatkármi, či posunúť označník o 10 m dopredu alebo neposunúť s ohľadom na následky rozbiehania trolejbusov a autobusov pre budovu kolégia. Ale v konečnom dôsledku tu vôbec nejde o to, či som ochotný pripustiť električku v Prešove alebo nie som, pretože akonáhle sa presunieme do reality, vieme, že také niečo je absolútne nemožné už len z toho elementárneho dôvodu, že Prešov nie je na električku stavaný. Jednoducho by sa tam nevošla. A z tradicionálneho hľadiska, Prešovu predsa vždy pripisovali prívlastok "mesto trolejbusov", takže tak...

Mne by na spojenie miest skutočne stačil rozumný takt na železnici, do prešovskej MHD by som sa nerýpal. Keď sa vlakom dostanem na ŽST Prešov, mám vyhrané, pretože väčšina mesta má so stanicou podstatne lepšie spojenie ako je tomu v prípade Košíc a ich stanice.
eMareq
Na Anicke je iba kus trciacej kolaje + zarastene podvaly a pri Tahanovskom moste este vidno stopy po starych stlpoch co niesli trolej. Pred byvalym strojmontom bola tiez kedysi kolaj.
Este nieco k trolejbusom: Skoda Ostrov bude musiet prepustit 170 ludi z 250 (cisla su priblizne), kedze firma produkovala za posledne dva roky stratu, ktoru sa snazila vykryt roznymi objednavkami na trolejbusy v zahranici, co sa jej nie vzdy darilo. Napr. posledny kontrakt pre San Diego jej nevysiel (nikto nevie preco, ked v USA uz mali objednavku aj ju realizovali), co zrejme znamenalo asi definitvny zaciatok upadku tejto firmy. Dalej sa nic nevie ci bude konkurz, alebo sa Skody chyti nejaka nova firma s umyslom nadalej pokracovat vo vyrobe.