KVKV: Mal som na mysli nejaké foto,ktoré neboli zverejnené v 90,100-ročnici. Vlečku v st.nemocnici som hľadal aj ja(aspoň náznaky) ale nenašiel som nič?!? A trať k malej stanici-ani ja som tomu neveril ale našiel som držiak trol.vedenia(ten historicky-krásny) na požiarnej zbrojnici a to je viac ako 50m od križovatky a do takej diaľky sa podľa mňa neuchytáva trolej?
Vie ešte niekto o nejakých "zbytkoch" tratí, ktoré už nie je vidno ale je tam aspoň "náznak"? Ozaj zvyšok na Stroj.ul. sú ak som dobre videl koľajnice s primontovaným žliabkom,nie je to žliab.koľajnica vcelku.
Videl som foto trate na Komenského ulici,keď trate viedli po okraji cesty ale neviem kde.Vie niekto o takej foto niečo?
DOPYT: Košickí cestujúci sú tak sprostí,že to až bolí "jakí blbí lidi tady žijí". Len raz som vyskúšal otvárať dvere na dopyt a keby hlúposť kvitla...... Jeden!!!! prišiel na to,otvorili sa posl.dvere a nástup a výstup bol cez 1dvere-posledné. A keď im je v zime zima,tak si za to môžu sami!!!!!!
Vie ešte niekto o nejakých "zbytkoch" tratí, ktoré už nie je vidno ale je tam aspoň "náznak"? Ozaj zvyšok na Stroj.ul. sú ak som dobre videl koľajnice s primontovaným žliabkom,nie je to žliab.koľajnica vcelku.
Videl som foto trate na Komenského ulici,keď trate viedli po okraji cesty ale neviem kde.Vie niekto o takej foto niečo?
DOPYT: Košickí cestujúci sú tak sprostí,že to až bolí "jakí blbí lidi tady žijí". Len raz som vyskúšal otvárať dvere na dopyt a keby hlúposť kvitla...... Jeden!!!! prišiel na to,otvorili sa posl.dvere a nástup a výstup bol cez 1dvere-posledné. A keď im je v zime zima,tak si za to môžu sami!!!!!!
KVKV
Tak pozor! to bolo ináč.
Na Strojárenskej okolo tabačky nikdy nákladná vlečka nebola! Je to síce kde tu uvádzané, ale je to blbosť.
Trať bola na druhej strane pri Strojníckej priem. Bola to pred výstavbou novej trate cez Hviezdoslavovu normálna linková trať s výhybňou v miestach vchodu do školy. Tá točňa u tabačky patrila k malej podnikovej uzkorozchodnej drážke ,na ktorej sa z dvora vyvážali ručne vozíky k autám a pravdepodobne križovala kedysi Komenského a viedla až k ž.vagónom . Po výstavbe trati v Hviezdoslavovej ,povodná zostala a ko manipulačná až niekedy do r. 63, tiež v tých časoch bol vybudovaný kolajový trojuholník s odstavnou kolajou až na koniec Strojárenskej, to je ten dnešný zbytok, ktorý zostal po prebudovaní na smyčku pre L6.