1018-DOPYT- Máš pravdu,tlačítka na otváranie dverí a pri nich nápis DVERE asi nikomu nenapovie,že tým sa otvárajú dvere. ? ? ? Ale tým našim cestujúcim treba nalepiť celovozovú reklamu(vrátane okien),že kde sú tlačítka a že ich treba stlačiť!!!!!!!!!!!!!!!! ? ?
KVKV-dočkám,ja mám čas,som rád,že sa niečo také pripravuje.
KVKV-dočkám,ja mám čas,som rád,že sa niečo také pripravuje.
). Po zavedení trolejbusov, ktoré sa v Prešove výborne ujali a dnes zabezpečujú väčšinu dopravných výkonov o tomto nemá zmysel uvažovať.
KVKV
Tak pozor! to bolo ináč.
Na Strojárenskej okolo tabačky nikdy nákladná vlečka nebola! Je to síce kde tu uvádzané, ale je to blbosť.
Trať bola na druhej strane pri Strojníckej priem. Bola to pred výstavbou novej trate cez Hviezdoslavovu normálna linková trať s výhybňou v miestach vchodu do školy. Tá točňa u tabačky patrila k malej podnikovej uzkorozchodnej drážke ,na ktorej sa z dvora vyvážali ručne vozíky k autám a pravdepodobne križovala kedysi Komenského a viedla až k ž.vagónom . Po výstavbe trati v Hviezdoslavovej ,povodná zostala a ko manipulačná až niekedy do r. 63, tiež v tých časoch bol vybudovaný kolajový trojuholník s odstavnou kolajou až na koniec Strojárenskej, to je ten dnešný zbytok, ktorý zostal po prebudovaní na smyčku pre L6.