Reakcia na: KVKV #3556:
Nuž ja si regiotram v prešovských uliciach neviem predstaviť ani pri najdivokejšej predstavivosti. A už vôbec nie s otočkou pri Trojici, kde sa DP naťahuje s pamiatkármi, či posunúť označník o 10 m dopredu alebo neposunúť s ohľadom na následky rozbiehania trolejbusov a autobusov pre budovu kolégia. Ale v konečnom dôsledku tu vôbec nejde o to, či som ochotný pripustiť električku v Prešove alebo nie som, pretože akonáhle sa presunieme do reality, vieme, že také niečo je absolútne nemožné už len z toho elementárneho dôvodu, že Prešov nie je na električku stavaný. Jednoducho by sa tam nevošla. A z tradicionálneho hľadiska, Prešovu predsa vždy pripisovali prívlastok "mesto trolejbusov", takže tak...

Mne by na spojenie miest skutočne stačil rozumný takt na železnici, do prešovskej MHD by som sa nerýpal. Keď sa vlakom dostanem na ŽST Prešov, mám vyhrané, pretože väčšina mesta má so stanicou podstatne lepšie spojenie ako je tomu v prípade Košíc a ich stanice.
KVKV
Prevádzka do Čermela, na Masarykovej(Marxovej), kirovovej, pred starou stanicou, je zdokumentovaná, vyšla v roznych publikáciách, z tratí do Ťahanoviec , Aničku, Tehelňu nemám a nepoznám fotky,
Z nákladnej prevádzky som videl kdesi obrázok súpravy vchádzajúcej z Floriánskej na Kuzmániho a ešte asi dva z nákladnej prev. Hladám tiež podobné veci.
Bolo by však zaujímavé fotograficky zdokumentovať dnešný stav pozostatkov týchto tratí.
Zo skladnej ulice sú zbytky kolají a stlpov do objektu pos.správy, v jej objekte pomerne dosť kolají,
v starej nemocnici u bývalej kotolni stopy po kolajách a stlpoch,
Na Floriánskej pri vjazde do pivovaru kolaje včetne výhybky
v Ťahanovciach na konečnej stlp vedenia a stopy bývalej trati
na Aničku zbytky kolajníc a pražcov
pred cintorinskou bránou priehradový stlp vedenia
v Čermeli sú odrezané zbytky stlpov v smyčke, teleso trate je dobre rozoznatelné
atď.
K malej stanici nikdy neviedla ani trať ani vlečka.
V niektorých knihách sú nezmyselné mapky vlečkovej siete.