Reakcia na: KVKV #3543:
Netreba zabudnut na nakladnu elektricku na Strojarenskej ulici este aj s tocidlom pre voziky. Na Anicke je iba kus trciacej kolaje + zarastene podvaly a pri Tahanovskom moste este vidno stopy po starych stlpoch co niesli trolej. Pred byvalym strojmontom bola tiez kedysi kolaj.
Este nieco k trolejbusom: Skoda Ostrov bude musiet prepustit 170 ludi z 250 (cisla su priblizne), kedze firma produkovala za posledne dva roky stratu, ktoru sa snazila vykryt roznymi objednavkami na trolejbusy v zahranici, co sa jej nie vzdy darilo. Napr. posledny kontrakt pre San Diego jej nevysiel (nikto nevie preco, ked v USA uz mali objednavku aj ju realizovali), co zrejme znamenalo asi definitvny zaciatok upadku tejto firmy. Dalej sa nic nevie ci bude konkurz, alebo sa Skody chyti nejaka nova firma s umyslom nadalej pokracovat vo vyrobe.
KVKV
1/v žiadnom meste sa nezavádzalo naraz a v žiadnom meste čo poznám ,nie sú nim vybavené všetky prostriedky
2/týmito tlačidlami FUNGUJÚCIMI boli už z výroby vybavené všetky vozidlá niektorých typov. (trolejbusy, T6, niektoré autobusy)
3/k zvýrazneniu tlačidiel stačí dajme tomu samolepka s červeným nápisom "tlačidlo dverí" a svietiaca kontrolka v tlačidle. Vozy kde predvolba dverí (ako tomu hovorím ja) nie je tak žiadne nápisy netreba.
4/Otváranie dverí má byť riešené tak, že umožnuje samostatné ovládanie prvých dverí; otváranie všetkých dverí alebo "povolenie otvorenia dverí cestujúcim" od vodiča- predvolba. Takto sú riešené električky a trolejbusy v iných mestách. Je zvykom, že sposob ovládania dverí, rozmiestnenie ovl.prvkov dokonca včetne TYPU prvkov a ovládania si presne špecifikuje zákazník u výrobcu ,teda predovšetkým ON v tom musí mať už dopredu jasno.
Tak je to všade, nie je to žiadna veda a cestujúci nie je idiot, pochopí to aj obyvatel L.IX.
Opodstatnenie predvolby je v zime ,aby sa zbytočne nevetralo.