Presun z dispečera:
Re #15863 Pindruska: Ja som to už videl a aj to schvaľujem. Aj by som to povolil keď nemá lístok tak čo, lenže nikto si nechce "špinit ruky" a niektorí vodiči sa nechcú naťahovať lebo degeši sú frajeri keď si ťa počkaju na konečnej v počte 20:1 ?
Radšej sa nebudem vyjadrovať čo by som robil so spoluobčanmi..... ?
Re #15863 Pindruska: Ja som to už videl a aj to schvaľujem. Aj by som to povolil keď nemá lístok tak čo, lenže nikto si nechce "špinit ruky" a niektorí vodiči sa nechcú naťahovať lebo degeši sú frajeri keď si ťa počkaju na konečnej v počte 20:1 ?
Radšej sa nebudem vyjadrovať čo by som robil so spoluobčanmi..... ?
Isidor
"1. Na studii trasovania novej trate cez Presov som robil s kolegami do novembra. Bola ukoncena ekonomickym hodnotenim, a porovnanim s modernizaciou v cez Margecany. Vysledky vysli tak, ze v sucasnosti nas stat nema peniaze na tak narocnu trasu. 22km z 30 (Krompachy - Presov) je v tuneli a to je priserne drahe. Takze prace na trase cez Presov boli zastavene v novembri a teraz pokracujeme na spracovavani dokumentacie pre uzemne rozhodnutie v trase cez Margecany. Termin ukoncenia prac je leto 2008."
a k integrovanému systému - ak sa nemýlim, tak kompetencie v oblasti želežničnej dopravy v regiónoch prejdú na samosprávne kraje až niekedy budúci rok