napadla ma takáto vec.
isto poznáte karosu #6270. prostredná časť vozu je bez sedadiel, myslím, že bola vyhradená pre bývalú L60. všetci, ktorí poznáte štruktúru vozidla a ceny materiálov môžete mi pomôcť zrátať toto ?
prostredná časť od predných kolies až po dvere by sa "znízkopodlažnila" (podobne ako u elektirčiek T3). vzniknutý priestor by sa neobsadil sedadlami a ak by aj áno, tak len niekoľkými pármi sklápacích sedadiel (ide mi o maximálnu kapacitu). je vôbec možné takýmto spôsobom rozobrať a spojiť naspäť karosu ? koľko by stálo takéto hromadné prerobenie tucta, alebo niekoľkých tuctov vozidiel (isto by vyšla rekonštrukcia jedného voza lacnejšie pri odbere materiálov pre väčší počet vozov). zarátali by sme do toho aj dajaké buse transparenty, dopyty a také tie jemné drobnosti.
akú hodnotu by mal výsledný voz ? akú hodnotu má teraz karosa keď má priemerný vek cca 12 rokov ? takouto nákladnejšou rekonštrukciou by sa jej cena pomerne zhodnotila. nebola by to pomerne lacná alternatíva na "znízkopodlažnenie" vozového parku ? prípadne by sa vozy odpredali do iného dopravného podniku za pôvodnú cenu+rekonštrukciu (bez rekonštrukcie by bola nepredateľne a po rekonštrukcii by sa možno dala pýtať aj väčšia suma ako len náklady a pôvodná hodnota). ďakujem za každú pomoc a pripomienku. rozumiem aj tomu, že technicky aj morálne zastarané vozidlá by mali uvoľniť cestu novým technológiám, len ma zaujala takáto možnosť.
isto poznáte karosu #6270. prostredná časť vozu je bez sedadiel, myslím, že bola vyhradená pre bývalú L60. všetci, ktorí poznáte štruktúru vozidla a ceny materiálov môžete mi pomôcť zrátať toto ?
prostredná časť od predných kolies až po dvere by sa "znízkopodlažnila" (podobne ako u elektirčiek T3). vzniknutý priestor by sa neobsadil sedadlami a ak by aj áno, tak len niekoľkými pármi sklápacích sedadiel (ide mi o maximálnu kapacitu). je vôbec možné takýmto spôsobom rozobrať a spojiť naspäť karosu ? koľko by stálo takéto hromadné prerobenie tucta, alebo niekoľkých tuctov vozidiel (isto by vyšla rekonštrukcia jedného voza lacnejšie pri odbere materiálov pre väčší počet vozov). zarátali by sme do toho aj dajaké buse transparenty, dopyty a také tie jemné drobnosti.
akú hodnotu by mal výsledný voz ? akú hodnotu má teraz karosa keď má priemerný vek cca 12 rokov ? takouto nákladnejšou rekonštrukciou by sa jej cena pomerne zhodnotila. nebola by to pomerne lacná alternatíva na "znízkopodlažnenie" vozového parku ? prípadne by sa vozy odpredali do iného dopravného podniku za pôvodnú cenu+rekonštrukciu (bez rekonštrukcie by bola nepredateľne a po rekonštrukcii by sa možno dala pýtať aj väčšia suma ako len náklady a pôvodná hodnota). ďakujem za každú pomoc a pripomienku. rozumiem aj tomu, že technicky aj morálne zastarané vozidlá by mali uvoľniť cestu novým technológiám, len ma zaujala takáto možnosť.
Isidor
A naopak, práve táto zmena by mohla byť tým správnym impulzom pre tlak na urýchlené racionalizačné kroky, o ktorých sa bavíme.
Žeby som to videl príliš ružovo? ❤ ?
Ad zastávky na znamenie - všetko je len vecou správnej informovanosti ? oznámenia vo vozidlách, upozornenie pri vyhlasovaní každej takejto zastávky atď.
Ad preferencia - DP by mohol zamestnať niekoho, kto by mal v popise práce venovať sa tomuto a tlačiť, tlačiť, tlačiť, tlačiť na Správu komunikácii mesta Košice...inak sa fakt nedostaneme nikam (a to sme už 100 rokov za opicami)