napadla ma takáto vec.
isto poznáte karosu #6270. prostredná časť vozu je bez sedadiel, myslím, že bola vyhradená pre bývalú L60. všetci, ktorí poznáte štruktúru vozidla a ceny materiálov môžete mi pomôcť zrátať toto ?
prostredná časť od predných kolies až po dvere by sa "znízkopodlažnila" (podobne ako u elektirčiek T3). vzniknutý priestor by sa neobsadil sedadlami a ak by aj áno, tak len niekoľkými pármi sklápacích sedadiel (ide mi o maximálnu kapacitu). je vôbec možné takýmto spôsobom rozobrať a spojiť naspäť karosu ? koľko by stálo takéto hromadné prerobenie tucta, alebo niekoľkých tuctov vozidiel (isto by vyšla rekonštrukcia jedného voza lacnejšie pri odbere materiálov pre väčší počet vozov). zarátali by sme do toho aj dajaké buse transparenty, dopyty a také tie jemné drobnosti.
akú hodnotu by mal výsledný voz ? akú hodnotu má teraz karosa keď má priemerný vek cca 12 rokov ? takouto nákladnejšou rekonštrukciou by sa jej cena pomerne zhodnotila. nebola by to pomerne lacná alternatíva na "znízkopodlažnenie" vozového parku ? prípadne by sa vozy odpredali do iného dopravného podniku za pôvodnú cenu+rekonštrukciu (bez rekonštrukcie by bola nepredateľne a po rekonštrukcii by sa možno dala pýtať aj väčšia suma ako len náklady a pôvodná hodnota). ďakujem za každú pomoc a pripomienku. rozumiem aj tomu, že technicky aj morálne zastarané vozidlá by mali uvoľniť cestu novým technológiám, len ma zaujala takáto možnosť.
isto poznáte karosu #6270. prostredná časť vozu je bez sedadiel, myslím, že bola vyhradená pre bývalú L60. všetci, ktorí poznáte štruktúru vozidla a ceny materiálov môžete mi pomôcť zrátať toto ?
prostredná časť od predných kolies až po dvere by sa "znízkopodlažnila" (podobne ako u elektirčiek T3). vzniknutý priestor by sa neobsadil sedadlami a ak by aj áno, tak len niekoľkými pármi sklápacích sedadiel (ide mi o maximálnu kapacitu). je vôbec možné takýmto spôsobom rozobrať a spojiť naspäť karosu ? koľko by stálo takéto hromadné prerobenie tucta, alebo niekoľkých tuctov vozidiel (isto by vyšla rekonštrukcia jedného voza lacnejšie pri odbere materiálov pre väčší počet vozov). zarátali by sme do toho aj dajaké buse transparenty, dopyty a také tie jemné drobnosti.
akú hodnotu by mal výsledný voz ? akú hodnotu má teraz karosa keď má priemerný vek cca 12 rokov ? takouto nákladnejšou rekonštrukciou by sa jej cena pomerne zhodnotila. nebola by to pomerne lacná alternatíva na "znízkopodlažnenie" vozového parku ? prípadne by sa vozy odpredali do iného dopravného podniku za pôvodnú cenu+rekonštrukciu (bez rekonštrukcie by bola nepredateľne a po rekonštrukcii by sa možno dala pýtať aj väčšia suma ako len náklady a pôvodná hodnota). ďakujem za každú pomoc a pripomienku. rozumiem aj tomu, že technicky aj morálne zastarané vozidlá by mali uvoľniť cestu novým technológiám, len ma zaujala takáto možnosť.
Axel
S tou druhou castou tvojho prispevku mozem na 10000% suhlasit. Ale bohuzial situacia je taka aka je a bavime sa o sucasnom stave.
Existuje nakladova studia rekonstrukcie trate VSS-Vazec, aby sa tam dalo normalne jazdit? Ja osobne by som sa velmi rad dozil toho, ze ta elektricka bude rychla a aj mnou preferovana. Ale v dnesnom stave je proste na mnohych usekoch, kde si mozem vybrat, casovo nevyhodna.
Preferencia ED je samostatna kapitola, spieva sa o nej desatrocia a kolko mame ED preferovanych krizovatiek? Tu pri Carrefoure?
Zastavky na znamenie na J.Triede su IMHO realne, ale podari sa to aj presadit? 2 mesiace tu mame dopytove otvaranie dveri a substrat ho nevie pouzivat, nechcem vidiet ten bordel v TV Nasa, ked babickam pri cintorine elektricka nezastavi, lebo bude na znamenie...
Rovnako je nutne riesit preferencie ED na Tr.SNP, ved ked mam ist z Moldavskej (SOU dopravne) k novej nemocnici, som tam pesi krizom skor ako elektricka. To uz o niecom svedci. Rovnako ako ked mam ist z NO a NMM - pojdem 2kou, peso alebo trolejom? B a C je spravne, pouzit elektricku je bohuzial zvrhlost, kedze viac stoji na semaforoch ako jazdi.