5: V skratke napíšem stav ku každému bodu, a či to budeš brať ako vyhováranie, záleží na Tebe.
1. priama prestupnost nie je navrhnutá tam, kde na to nie sú podmienky. Prestavba uzlov z peňazí DPMK? A akých, ktorých? Zabudnite
2. Preferencia - o tej na meste nechce nik ani počuť. Aj tak nespíme, tlačíme, pripravujeme ďalšiu štúdiu
3. Prístrešky Tr. SNP - sú mestom zamietnuté.
1. priama prestupnost nie je navrhnutá tam, kde na to nie sú podmienky. Prestavba uzlov z peňazí DPMK? A akých, ktorých? Zabudnite

2. Preferencia - o tej na meste nechce nik ani počuť. Aj tak nespíme, tlačíme, pripravujeme ďalšiu štúdiu
3. Prístrešky Tr. SNP - sú mestom zamietnuté.
Ikarus
Stále mám pocit, že si trochu protirečíš, na jednej strane veľmi správne odcudzuješ súbehy, nevyužívanie električiek a na druhej strane podporuješ využívanie busov a si proti prestupom...
To, že si videl ako to funguje v iných mestách si veľmi vážim, ale spomeň si napr. na Prahu alebo Brno... Mali tam priame spojenia? Ľudia neprestupovali? Existovalo tam množstvo liniek odvšadiaľ všade...?
Áno, presadzovanie ED je udržateľné, práve preto, treba nastaviť ED tak, aby sa využívala v čo najvyššej možnej miere. Čím sa to bude viac využívať, tým to bude efektívnejšie a postupom času by sa malo do toho viac investovať. Lenže keď sa nebude na to tlačiť, môžme sa s ED pomaly začať lúčiť... ?