Reply on: Axel #29803:
Netvrdím, že tí ľudia si tie čísla nevedia zapamätať (hoci povedzme si otvorene, sú aj takí...). Ale predstav si, že ten spoj z nejakej príčiny nestihneš, jednoducho si naň viazaný. A to je práve ta odlišnosť medzi IAD a MHD. Keď mám auto, odídem kedy chcem... Preto cestujúci by mali mať pocit, že prídem na zastávku a čo chvíľa niečo pôjde... Lenže pri takom systéme nepôjde... Si stále viazaní len na tie štyri spomínané spoje. Snáď sa mi to podarilo vysvetliť dosť jasne. ? Stále mám pocit, že si trochu protirečíš, na jednej strane veľmi správne odcudzuješ súbehy, nevyužívanie električiek a na druhej strane podporuješ využívanie busov a si proti prestupom...
To, že si videl ako to funguje v iných mestách si veľmi vážim, ale spomeň si napr. na Prahu alebo Brno... Mali tam priame spojenia? Ľudia neprestupovali? Existovalo tam množstvo liniek odvšadiaľ všade...?
Áno, presadzovanie ED je udržateľné, práve preto, treba nastaviť ED tak, aby sa využívala v čo najvyššej možnej miere. Čím sa to bude viac využívať, tým to bude efektívnejšie a postupom času by sa malo do toho viac investovať. Lenže keď sa nebude na to tlačiť, môžme sa s ED pomaly začať lúčiť... ?
Isidor
A naopak, práve táto zmena by mohla byť tým správnym impulzom pre tlak na urýchlené racionalizačné kroky, o ktorých sa bavíme.
Žeby som to videl príliš ružovo? ❤ ?
Ad zastávky na znamenie - všetko je len vecou správnej informovanosti ? oznámenia vo vozidlách, upozornenie pri vyhlasovaní každej takejto zastávky atď.
Ad preferencia - DP by mohol zamestnať niekoho, kto by mal v popise práce venovať sa tomuto a tlačiť, tlačiť, tlačiť, tlačiť na Správu komunikácii mesta Košice...inak sa fakt nedostaneme nikam (a to sme už 100 rokov za opicami)