Reply on: 1018 #29826:
1. Už nie je? Ale v pôvodnom návrhu bola. ? Ono ťažko sa teraz diskutuje, keď každý deň je nová verzia. Ako som správne pochopil, v KE budeme mať prestupnú tarifu, prestupné LV, bez prestupných uzlov, len zopár prestupných zastávok, kde to náhodou vyšlo. ? Potom ale nehovorme ľuďom, že prestupné LV je založené na uzloch, keď tu žiadne nebudú.
2. Otázku A prečo? ani nedávam, lebo všetci vieme a aj tak nám to nikto otvorene nepovie. Ťažko sa bojuje proti vlastnému zriaďovateľovi... Výhovorky mesta by ma aj tak veľmi zaujímali, keďže tu hlavný problém nemôže byť v peniazoch.
3. Starosta Mutafov pred časom hovoril už ako o hotovej veci, boli články v novinách a zase nič. Mesto zamietlo... Prečo zrazu mesto, keď to chcela robiť mestská časť?...
Mám z toho celého dojem, že to nové LV sa po zapracovaní všetkých pripomienok ani veľmi nebude líšiť od toho dnešného...
5
A pritom:
- nemáme tu ani jeden technicky a dopravne zvládnutý prestupný uzol, DPMK nezačal rekonštruovať ani jeden jediný potenciálny prestupný uzol, aby sa ním naozaj stal,
- nenastal žiadny posun s preferenciou ED na križovatkách,
- chceme nosnú ED a Tr. SNP je stále bez jediného prístrešku...
A to sú elementárne predpoklady, ktoré mali byť zvládnuté dávno pred zavedením prestupného LV. DPMK sa bude len alibisticky vyhovárať, že to nie my, to mesto, to mestské časti. Akoby sa ich to vôbec netýkalo. Oni si len maľujú LV a nič iné neriešia. Pritom jeho zavedenie bez základných predpokladov jeho spoľahlivého fungovania (uzly, zrýchlenie ED) bude len výstrelom do tmy. Polovičaté, nedorobené riešenia môžu cestujúci v konečnom dôsledku vnímať ako zhoršenie oproti súčasnosti.
Zásadne nezvládnutá je prezentácia jeho výhod. Zatiaľ som okrem 3 naučených a dookola omieľaných fráz nepočul žiadne argumenty. Nezaujatého bežného občana doterajšia kampaň určite nepresvedčila. Namiesto titulkov "BUDE MENEJ LINIEK" malo všade svietiť "BUDE VIAC SPOJOV". Hneď to inak vyzerá.