Reakcia na: Sarko #25533:
Neviem neviem,ci by sa rozbitim krajnice pre chodcov zmestili do sucasneho podjazdu 4 pruhy. Prave preto sa vyprojektoval tento tunel (nema nic spolocne s uvadzanym projektom Auparku-ani s planovanou vystavbou elektriciek), bude urceny len pre odbocny cestny pas na autobusku a chodnik pre chodcov. Blizka krizovatka Palackeho - Kriva by mala byt so svetelnou siganlizaciou- autobusy pri odchode zo stanice by mohli uz odbocovat priamo na PO/MI.Co sa tyka varianty,ze sa zvolil tunel, je to dane asi menej narocnymi postupmi s dopadom na jestvujucu infrastrukturu. Ak si si vsimol, na stanici pribudli docasne perony na 3.nastupisti-pre vlaky, prechadzajuce prave cez nakladnu stanicu. A osobna doprava nebola uplne vylucena kvoli obsluhe zastavky Kosice predmestie.
Re #25532 TA: S nadjazdom pre autobusku sa nepocita, ani neviem,kde by ho situovali.
Re #25515 TA: Kilometer trate,kde sa ma prekladat koryto Hornadu, neviem, je to medzi Kostolanmi a Trebejovom...ale je to este len v zarodku, moze sa vsetko zmenit..Ale 3.tahanovsky tunel urcite bude ?
Re #25518 Nodes: Obavam sa,ci vyluku do 2tyzdnov vobec stihnu..Vcera boli vytrhane kolaje,pravdepodobne sa ide aj do kolaj.lozka,lebo tam bol autonakladac a par pristavenych tatroviek..len to maju trocha tazsie,lebo su obmedzovani vyskou nadjazdu aj trolejovym vedenim.
To by tunel museli riadne rozšíriť.
Axel
Neviem neviem... Do presneho prepoctu sa mi nechce, ale dnesny stav je taky, ze medzi rychlikom a osobakom na trati SNV-KE je rozdiel 30-40 minut.