Maturoval nad tym dispecer, ktory polozil kuzele (bolo to v krizovatke) a polievacie auto, ktore schladilo kolaj. Za 10 minut bola doprava opat v normale. Dnes na trati nic nevidno.
Akokolvek uvažujem, ale 10 alebo aj 15min. PRESTUPNÝ lístok je úplná volovina.
Berme návrh dpmk, teda 10min., no kam sa s prestupom za ten čas dostanem ??? To je tak na dve zastávky ak náhodou po tej prvej stihnem prestup.
Domnievam sa ,že skutočný dovod návrhu je ten ,že si dpmk uvedomilo, že 12Sk lístok sa dá využiť v mnohých prípadoch (ak sa zoženie) a im sa vytráca efekt zdraženia cestovného.
Ale ten sa vytratil aj pri prestupnom lístku 20Sk, Podla starej tarify to cestujúceho s jedným prestupom vyšlo na 24Sk.
Avšak zdraženie 24h lístka o viac ako 100% a 7denného o 100% ,to už hej!
Ja proste nerozumiem filozofii stanovenia novej tarify.
Chodievam s nimi...zopar chlapov co na nich jazdia som vyspovedal a sam som si vsimol, ze maju perfektny podvozok...drzia v zakrutach naopak Citelisy plavu...mam troch znamych na velkych Citelisoch-18-kach...stazuju sa na dynamiku, dvere a poruchovost...a co je uplne strasne, tak to je to nehorazne skripanie kabiny a plastov--lacne a zle uchytene plasty. SOlaris som este osobne nevidel hrkat a rozpadavat sa ani nic podobne a to som siel aj s 3501, 3504, 3505, 3507, co su pomerne stari pani a bol som spokojny...az na trosku "pytomejsie" sedenie napravo vpredu pri okne...ale ja (180 cm) som sa tam este upratal, ale kamarat (187 cm) uz nie...vynikajuce si najma DAF-motory...hoci ani Iveca nie su zle, ale maju tam nejake divne cerpadla a pobiednejsie ulozene stojate motory...
Sedel som na oboch za volantom...to bolo celkom podobne...moznoze Citelis mal trosku funkcnejsiu sedacku, Solaris mal vsak lepsi vyhlad...najma doprava sa z Citelisu blbo kuka kvoli hrubemu stlpiku na kabine a musis sa vyklanat. Na zavesenie kolies Solarisov som zle veci nepocul zatial, no Citelisom pekne deru o blatniky a su teda dobre tvrdo odperovane...jeden znamy hovori, ze ako rebrinak. Co ma Citelis prim, tak, ze sa vie lepsie otocit, ma nizsi polomer otacania tusim, ale to je uz len taka zanedbatelna hovadina...lebo je to docela maly rozdiel...
Takze ked to mam OBJEKTIVNE zhrnut, Solaris je kvalitnejsi(najma tie plasty a materialy), dynamickejsi a modernejsi (Citelisova konstrukcia je povodom z roku 1983)--porovnatelny rok narodenia s Karosou B731/2!!!
hm... to by bola celkom lakava zmena.... ved 4 zastavky byvaju vo vacsine pripadoch menej ako 10 minut.... cca 5 - 7 minut
a ten 15 min. by bol ovela lepsi... to postaci az do centra z asi zo vsetkych klas. sidlisk
Zrejme časť nového predstavenstva bola po rozumy v SAD CCC STS Bučina. Dúfam, že ich okrem Polónia opantal ten obrázok na buse s nápisom "Toto je trolejbus čo len vi(!)zerá ako autobus"...
Vyjadrujem hlbokú úctu všetkým, ktorí sa zúčastňujú aktivít za záchranu td. Je škoda ,že sa toho nemožem osobne zúčastniť alebo prispieť, nežijem v Košiciach.
Ale všimol som si, že z celej mediálnej diskusie nie je ani slovom spomenutý zámer na odpredaj trolejbusovej vozovne súkromnej firme na montáž autobusov.
To by sa tiež malo pekne "rozmazať". Aspoň by vynikol jeden zo skutočných dovodov pre likvidáciu td.
nechajte na pokoji už konečne tie vaše "odborné recenzie" solaris vs. citelis vs. karosa. irisbus.vs......už tu niekto tuším spomínal ban....tak prosím ☠
Názory týchto ludí sa dajú doslova merať uhlomerom. Sledujte ako začínajú klučkovať a obracať.
Odkladajte si všetci seriál týchto článkov.
To sa dá nazvať "škola politiky - politika hrou".
V každom prípade sa im to pekne skomplikovalo.
Podla mojho čiste nezáväzného odhadu, tí ktorí sú najviac motivovaní zrušením td, začnú pomalu meniť svoj názor o 180 stupńov a hladať obeť (spravidla úplne nevinnú a nezainteresovanú) , aby očistili svoje "dobré meno". (veď predsa pre nejaké blbé trolíky nebudú riskovať svoje funkcie )
Ale vyhrané ešte zďaleka nie je!
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.