ale v porovnaní so Solarisom má Citelis menšie otváracie okienka. Solaris však ponúka aj také čo sa podobajú na tie čo niekedy mali Ikarusy 280, tzv. "hrkálky".
no to je presne to čo sa snažím vysvetliť každému, kto sa sťažuje na saunu v Solarisoch, že práve ten je z tohto hľadiska najlepší a najvýhodnejší, oproti Citelisu.
Re #24839 kubik: Nó, to by asi zmrzol úsmev viacerým, ale vychutnal by som si to dosýta (to zronenie určitých osôb, nie požiar) ?
*SOLARIS* maniak: Ved my sa este budeme smiat, ked sa po KE rozlezu Citelisy a umru na poobednej 18-ke pri TESCU na Dzungli...to budu take plamene, ze varuuuj ?
Nie, nie...Citelis som myslel...on ma konstrukciu zo stareho Renaultu...hovoril si, ze v Solarisoch sa pecu ludia...je byvam v ZA a pravidelne chodim CitiBusmi a Citelismi...aby si zazil opravdovu saunu...prevez sa v poobednej dvojke na velkom Citelise... ?
Ono je to aj tak jedno, lebo celá križovatka N.O. leží už roky v DP prichystaná a stačí ju len poskladať...
Ale problém bude aj tak, lebo všetko (oblúky, kríženia a výhybky) je pripravené ako verná kopia tej súčasnej situácie ?
zaujímavé, že sa ešte neprebrali z toho...
Je tam aj zakraslená tram trať na Furču...
A Titl keby rozmýšľal a vychádzal z reality , tak by vedel, že predradná koľaj je potrabná ale v smere od Šúrovej...
Pri intervale cca 5min je predradná koľaj úplne zbytočná, tak ako z Južnej triedy pri VSSke ?
HB Reavis by si mohol dovoliť žalovať DPMK za hentaké klamstvá na ich adresu.... To už začína pripomínať Zvolenskú bystricu a vyjadrenia A.P. a M.M.... ?
Tak ako škodila Vozárikova skupinka, tak táto súčasná úspešne pokračuje v jej šľapajách. ☠ ? Keď kvôli tomu začnú padať hlavy a nezostane len pri tých čo sú hore, tak to bude len dobre. Vnútorná očista musí raz prísť. Neschopných, lenivých, byrokratov (často sa tieto 3 vlastnosti vyskytujú v jednej osobe), čo tam chodia len kvôli mzde a takých čo si prišli robiť vlastné kšeftíky a majú záujem sa iba nabaliť, sa raz a navždy treba zbaviť! ? ? ?
? ? ? , tak to si velmi pekne napisal.
Ved ja prave toto vravim, ze to mestu to je jedno toto alebo ako.Neviem ci v tom nebudu zapleteni aj mestski.Predsa podnik vo vlastnictve mesta a takato hanba.Ved DPMK je absolutne neschopna firma.. vieme preco.
Ale toto je uz ozaj vela, takto okato robit , no bordel.....
To kazdu chvilu mozme cakat, ak im toto prejde, ze cely podnik sa rozpreda,porusia sa vsetky druhy dopravy a love ostanu papalasom.....
?
Pokial kompetentni zamestnanci DPMK hovoria o akomkolvek ruseni (ci utlmeni, ako sa vyjadruju, co je to iste) trolejbusovej trakcie, tak tu ide jednoznacne o zaskodnicku cinnost a rozvracanie vlastnej spolocnosti. Toto by zo strany mesta nemalo ostat bez povsimnutia, kedze ide o zamernu likvidaciu majetku, ktory v priebehu 15 rokoch budovania nadobudol vysku CCA JEDNEJ MILIARDY KORUN.
Firme ako DPMK, ktorej by ako priamej zainteresovanej organizacii malo zalezat, aby ekologicka trolejbusova doprava aj pocas vystavby Auparku bola dotknuta co najkratsi cas a snazila sa vybojovat si napr. terminy, sa presne naopak vystavba Auparku pozdava ako NAJVHODNEJSIA PRILEZITOST sa vyjadrovat o akomkolvek utlme trolejbusov. Jednak ako jeden z vyznamnych znecistovatelov ovzdusia by si mal uvedomit pojem EKOLOGIA (pre neserioznu firmu a la DPMK asi najlepsie zakonom o povinnom rozsirovani a udrziavani elektrickej trakcie...). A jednak by si mali kompeteni uvedomit vlastnu hlupost a nekompetentnost, pretoze neverim, ze plany s prelozkami elektrickovej ci trolejbusovej siete nepocitaju a ze takymito vyjadreniami skodia nielen sebe, ale napr. aj Auparku, ktory by ich po pravnej analyze mohol podla mna aj zazalovat. Taketo osoby by v DPMK nemali co hladat a vo vlastnom zaujme odstupit!
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.