Reakcia na: TA #25532:
Ale ved oni idu stavat samostatny tunel a nie rozsirovat sucasny podjazd. Cize v sucasnom, ak by sa rozbili krajnice pre chodcov, tak by tam v pohode vosli tie 2+2 jazdne prudy pre gumokolovu dopravu ako je to v mapke a v samostatnej casti elektricky. To, co je tam teraz nie je tunel, pretoze tunel sa razi, nie hlbi. A ak sa tam ma naozaj robit tunel, tak to bude pekne drahy spas na taky parmetrovy usek! Ved tam maju tri dalsie mosty, tak nechapem, aky je problem presmerovat osobnu dopravu cez priestor nakladnej stanice, hoci aj s vybudovanim par vyhybiek, ak to na druhom konci nakladnej stanice nie je prepojene.Ten nadjazd pre autobusy (ale aj pre IAD) predpokladam, ze sa robit nebude. Predsa len je to stary plan a v novom projekte sa s tym nemusi pocitat (vysoke naklady uz aj tak predrazenej stavby...). Inak je tam fialovou nakreslena aj verejna CSPHM (BCS), ta tam mozno tiez uz nikdy nebude.
To by tunel museli riadne rozšíriť.
Sarko
Ano, trat sa mala vetvit niekde v blizkosti sucasnej krizovatky na Sady nad Torysou. Pred Sadmi je dokonca les s vyrubanym pasom. Ak to tam uz medzitym nesplynulo s okolitymi stromami, tak by to tam malo byt poznatelne dodnes. Trat mala potom viest zrejme stredom nevybudovaneho Sidliska Druzba, ktore sa malo nachadzat na vychod od Nad jazera, resp. severne od Krasnej a prepojit sa s existujucou tratou na Jazere.
Dalsia kolajova krizovatka, ak si este dobre pamatam z hlavy, mala byt niekde v miestach krizovatky Secovska - Tr. gen. Svobodu. Trat mala viest stredom sidliska Dargovskych hrdinov a napajat sa na trat na Sidlisko Tahanovce.
Medzitym mala byt cela spodna cast sidliska Dargovskych hrdinou uz zastavana a vybudovany treti pristup z mesta (stvorprudova vypadovka) z Masarykovej, mostom ponad zel. trat a Hornad, popri ul. Vo vymoli a estakadou s mimourovnovou krizovatkou pri dnesnej Poste 22. Tu je z celej krizovatky vybudovany iba most na Tr. gen. Svobodu. Kvoli tomuto planu bola naopak zrusena trat NMM - Zel. stanica. Vivat komunizmus!