Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: TA #25532:
Ale ved oni idu stavat samostatny tunel a nie rozsirovat sucasny podjazd. Cize v sucasnom, ak by sa rozbili krajnice pre chodcov, tak by tam v pohode vosli tie 2+2 jazdne prudy pre gumokolovu dopravu ako je to v mapke a v samostatnej casti elektricky. To, co je tam teraz nie je tunel, pretoze tunel sa razi, nie hlbi. A ak sa tam ma naozaj robit tunel, tak to bude pekne drahy spas na taky parmetrovy usek! Ved tam maju tri dalsie mosty, tak nechapem, aky je problem presmerovat osobnu dopravu cez priestor nakladnej stanice, hoci aj s vybudovanim par vyhybiek, ak to na druhom konci nakladnej stanice nie je prepojene.

Ten nadjazd pre autobusy (ale aj pre IAD) predpokladam, ze sa robit nebude. Predsa len je to stary plan a v novom projekte sa s tym nemusi pocitat (vysoke naklady uz aj tak predrazenej stavby...). Inak je tam fialovou nakreslena aj verejna CSPHM (BCS), ta tam mozno tiez uz nikdy nebude.
Reakcia na: Sarko #25531:
zaujímavé je, že pod ešte nevybudovaným cestným nadjazdom vedie až 6(7)-prúdová komunikácia - 2 smerom von, 2 ( môžeme rátať 3, keďže je tam trávnatý pás ) smerom do mesta a 2 pre električky. Kde by to všetko napchali pod súčasný podjazd ❓ To by tunel museli riadne rozšíriť.

Ako je to s nadjazdom pre autobusovú stanicu ❓ Mal by sa vybudovať aj ten so súčasnými prácami ❓
Reakcia na: TA #25530:
Hej, len ci to nie je prave ten tunel, co mal byt urceny pre elektricky.

Ano, trat sa mala vetvit niekde v blizkosti sucasnej krizovatky na Sady nad Torysou. Pred Sadmi je dokonca les s vyrubanym pasom. Ak to tam uz medzitym nesplynulo s okolitymi stromami, tak by to tam malo byt poznatelne dodnes. Trat mala potom viest zrejme stredom nevybudovaneho Sidliska Druzba, ktore sa malo nachadzat na vychod od Nad jazera, resp. severne od Krasnej a prepojit sa s existujucou tratou na Jazere.

Dalsia kolajova krizovatka, ak si este dobre pamatam z hlavy, mala byt niekde v miestach krizovatky Secovska - Tr. gen. Svobodu. Trat mala viest stredom sidliska Dargovskych hrdinov a napajat sa na trat na Sidlisko Tahanovce.

Medzitym mala byt cela spodna cast sidliska Dargovskych hrdinou uz zastavana a vybudovany treti pristup z mesta (stvorprudova vypadovka) z Masarykovej, mostom ponad zel. trat a Hornad, popri ul. Vo vymoli a estakadou s mimourovnovou krizovatkou pri dnesnej Poste 22. Tu je z celej krizovatky vybudovany iba most na Tr. gen. Svobodu. Kvoli tomuto planu bola naopak zrusena trat NMM - Zel. stanica. Vivat komunizmus!
konečne vidím, kadiaľ mala ísť trať. Dodnes som si nevedel predstaviť, ako chceli po Palackého viesť koľaje. ? Toto riešenie však vyzerá celkom zaujímavo. Škoda, že už je nereálne, keďže sa stavia " tunel " na Palackého. ?

Sarko : BTW aká koľajová križovatka pred Furčou? Mala sa trať vetviť ❓
Reakcia na: Isidor #25527:
Presnejsie na doteraz neexistujuce Sidlisko Kosicka Nova Ves s kolajovou krizovatkou pred Furcou smerom cez Sady nad Torysou a na tebou spominane a takisto neexistujuce Sidlisko Druzba. 🙂
Reakcia na: Isidor #25527:
Tak to vyzera.
Reakcia na: marek.16 #25525:
To je ten výkres, kde je zakreslená ešte aj električková trať na Sídlisko Družba? ? ? ?
Reakcia na: marek.16 #25525:
No zbohom....
No neviem, koľkí sa vyznáte v zaktresľovaní máp architektom, ale toto je návrh, ako to bude vyzerať na NO, aj s dopravou. Je to dosť zložité, ale dá sa z toho vymotať. Električky by mali ostať tak ako sú a autobusy a trolejbusy by mali jazdiť po južnej strane, ako su zastávky MHD a ten malý park v smere na Palackého/Jakabov palác.
http://www.kosice.sk/clanok.asp?file=up_rp_nam_osl.htm
http://www.rozhlas.sk/inetportal/2007/index.php?lang=1&stationID=0&page=showNews&id=41234&lang=1

Poinformujte sa.
PS: všetko zaujímavé je v pokeci týpka z MDPT, aké sú plány a aká (finančná) skutočnosť ?, besedu Ing. "nočáky nám netreba, veď existujú taxíky", Csc. a Ing. "Ťahanovce majú len jednokoľajné zaústenie" si môžte pokojne odpustiť, ušetríte 25 minút života.
Reakcia na: mišo #25505:
Az teraz vidim. Hmhm. Bombardier na Terase.
Reakcia na: Nodes #25518:
Šicke robia jak še patrí, ľem ja patrím jak še robi... ? ? ?
Reakcia na: Nodes #25518:
Týmto tempom sa toho dožijú pri troche šťastia možno naši pravnuci ? ? ?
RDZ 50: V Brne sa taky kusok robi dva vikendy, tu dva tyzdne. Ale sak sme vof Kosicoch. Jeden robi a tromi se pripatraju. ISIDOR: Chod osobnym a nic sa Ti nepredlzi ani nepredrazi. BTW Ktovie, ci sa koridorizacie na vychode dozijeme.
Reakcia na: basta007 #25513:
"Ci sa nova jednokolajna trat napoji..."

Takže sa naozaj ráta s jednokoľajkou, ako sa šuškalo napr. v diskusiách na vlaky.net? Kedy sa rozhodne o definitívnej podobe?

"...ale cestujucim do KE a dalej na vychod sa cesta predlzi o cca 26 km..."

Takže predĺži časovo a tiež predraží. Vďaka, Prešovčania! ?
http://www.plus1den.sk/2007/08/13/o-kom-sa-hovori/cestovne-pojde-hore.html

A ako sú na tom naše automaty? Verejná súťaž na nové bola pod¾a dpmk.sk zrušená... Dožijeme sa výmeny (zaslúžilých) Meron 2000? ? ?
Reakcia na: basta007 #25513:
v ktorom úseku by sa mala realizovať preložka Hornádu ❓
Nooo, urobit trat z Presova do Margecian na 160km/h... To bude chciet hooodne dlhy tunel. Krompachy su uz realnejsie, no odrezu sa tym Margecany, z ktorych ostane lokalna nakladna stanica s odbockou na Cervenu skalu.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.