Reakcia na: BM #158:
A vsimol si si, ze tu uvadzas len odlety Slovenskych Aerolinii? A vies o tom, ze z kosickeho letiska este lietaju Sky Europe, CSA, a myslim Austrian Airlines? A ze to nie su chartery, ale pravidelne celorocne lietajuce lety?O COM TY TU VLASTNE PISES??? Co prispevok, to zavadzanie, pripadne vylozena nepravda!
Takze este raz: Letovy poriadok z Kosic je tu:
http://www.airportkosice.sk/palko/letovy_poriadok.html
Ceny leteniek Kosice-Praha: www.skyeurope.com
Ceny zeleznicnych cestovnych listkov som cerpal z platnych Cestovnych poriadkov Zeleznicnej spolocnosti a Ceskych drah. Tych 330 Sk a 478 Kc su uplne presne ceny za vnutrostatny listok Kosice-Cadca st.hr. a Cadca st.hr.-Praha hl.n. bez zliav a priplatkov. Priamy medzinarodny listok moze byt este o nieco malo drahsi ako sucet vnutrostatnych, ale to uz by som ta musel zasvatit do toho, co to je tarifa CIV a ako sa vypocitava cestovne CD-ZSSK a spat. Pre istotu ti poradim len jedno - zastav sa na zeleznicnej stanici a opytaj sa, kolko stoji listok do Prahy. Alebo skus www.cp.sk a www.vlak-bus.cz
A co sa tyka tvojej vety "Ja nepatrim medzi ludi, ktory si taky luxus mozu dovolit a poznam dost vela takych ako ja." - uvedom si, ze nie si na svete sam, clovece! Tak to nebude linka pre teba! Ale su aj taki, ktorym by sa hodila!
Sarko
Nie, ja nesuhlasim, aby sa trolejoval usek Mlynska basta-Zel. stanica, tu bude predsa elektrickova trat Nam. MMM-Zel. stanica a elektrickova linka Lunik VIII-Nam. MMM-Zel. stanica to krasne zvladne aj za trolejbus!
Ja si od pripadnej zmeny cislovania (aspon takeho, ako som uviedol v #185) slubujem vacsi poriadok a lepsiu prehladnost liniek. Takyto system umozni aj ine moznosti cislovania autobusovych liniek v pripade reorganizacie, resp. pri znizovani ich poctu. Umozni napr. oblastne cislovanie liniek vychadzajucich, resp. prechadzajucich cez 4 hlavne terminaly (Nam. osloboditelov, Nam. MMM, Zel. stanica, Amfiteater). Kedze nemame take mnozstvo liniek ako BA, chaosu sa neobavam, naopak, umiestnenie mojho navrhu v Ikarusovej SOC-ke na 2. mieste vo finalnom narodnom kole sa priam nuka, aby sa urobila podrobna analyza.
Napokon, zober si len taky priklad, pride nejaky zaujemca, ktory kosicku prevadzku nepozna, si bude chciet prejst T-siet a ma dve moznosti:
- uceleny subor liniek, vie kolko liniek mame a ake cisla liniek ma vyhladavat;
- chaoticky subor liniek, nevie kolko liniek mame (ani A), nevie ake dalsie linky su trolejbusove, preto si ich musi dohladat v scheme MHD.