ozaj, domovske vozidla linky 22 ev. c. 5222 a 5233 novu verziu BUSE (od 1.8.2003) nemaju, pripravena sice je, ale su problemy s jej spustenim, nezobrazuju sa po nahrati spravne udaje. netusim ani ja ani technik, kde je chyba, vyzera to vazne, nejaka systemova chyba. dufam, ze sa jej pride na kost do 16.8., kedy by konecne mala ist ta zmena na linkach 25, 30, 32, 38, 52, 56. ak s tym nepohneme, je zle nedobre. ale to len tak medzi nami dievcatami.
Sarko
Na zaklade Tvojho prispevku #181 som premyslal, ako precislovat buduce T-linky, aby sa urobilo co najmenej zmien, ale sucasne, aby v tom bol aj nejaky system.
Nakoniec som dospel k zaveru, precislovat medzi sebou iba 4 autobusove linky s tym, ze ostatne by zostali tak ako existuju dnes, pricom pri buducej akejkolvek reorganizacii MHD sa to uz buducich T-liniek nedotklo:
L11 => povodna linka, ale po zmene na T s presmerovanim cez Torysku a Popradsku na Lunik VIII
L12 => bez zmeny
L13 => povodna L37
L14 => povodna L34
L15 => bez zmeny
L16 => bez zmeny
L17 => povodna L27
L18 => bez zmeny
L19 => bez zmeny
L20 => povodna L30
Precislovane A-linky by sa samozrejme zmenili vzajomne, t.j. L27 (ex L17), L30 (ex L20), L34 (ex 14) a L37 (ex L13).
Tymto krokom by sme ziskali ucelenu mnozinu urcenu pre T-linky (11 az 20) a na buducich T-konecnych zaujimave dvojice T-liniek =>
Sidl. Tahanovce - L11 a L13
Podhradova - L12 a L16
Lunik VIII - L11 a L15
Garaze VSA - L13 a L16
Nad Jazerom- L17 a L19
Exnarova - L15 a L20
Nad sucasnymi L70, L71 a L72 som sa nezamyslal, mozno by mohli zostat tak ako su, ved v podstate nekopiruju ziadnu povodnu autobusovu linku.