ozaj, domovske vozidla linky 22 ev. c. 5222 a 5233 novu verziu BUSE (od 1.8.2003) nemaju, pripravena sice je, ale su problemy s jej spustenim, nezobrazuju sa po nahrati spravne udaje. netusim ani ja ani technik, kde je chyba, vyzera to vazne, nejaka systemova chyba. dufam, ze sa jej pride na kost do 16.8., kedy by konecne mala ist ta zmena na linkach 25, 30, 32, 38, 52, 56. ak s tym nepohneme, je zle nedobre. ale to len tak medzi nami dievcatami.
Vladimír
Osobne by som najradšej ako prvú linku trolejoval súčasnú L16. Je na to vhodná výbornými terénnymi podmienkami (kopce na oboch strnách trasy). Zatrolejovať stačí úsek Mier - Podhradová a Dom umenia - Garáže VŠA. Trolejizáciou tejto linky by DPMK získal možnosť garážovať trolejbusy aj mimo objektu dnešnej jedinej vozovne na Hornádskej ul. Táto stavba by mohla prebehnúť ako jeden celok.
Ako druhá v poradí by mohla byť trolejovaná trasa Sídl. Ťahanovce - križovatka Tri brody - Prešovská - Palackého - Nám. osloboditeľov. Tu by sa pod drôty mohla dostať L37 a po vybudovaní drobnej odbočky na Exnárovu aj L30.
Resp. poviem to takto. DPMK by si mal vziať príklad z DPMŽ. Už pri najbližšom prelinkovaní sa rozhodnúť, čo trolejovať bude, a čo nie a tomu prispôsobiť linky, teda zaviesť "autobusovú verziu trolejbusovej dopravy" presne tak, ako tomu bolo v roku 1988 v Žiline. Cestujúceho po výstavbe novej trate už neprekvapia žiadne zmeny, len na nejakú linku zrazu miesto autobusov vyjdú trolejbusy.