Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
cawko..asi pred polhodinkou som videl KT8D5 ,ktora mala oznacenie linky ako X a mala aj nejake smerove tabule..odbocila od Triedy SNP smerom k Optime...neviete co je to za linku?dik
Reakcia na: TA #10455:
Ja ju mam na preskenovanej fotke ako trojicku (odbaca zo Spol. pavilonu -> Lunik VIII) ako predny vozen.
Reakcia na: Papyr #10453:
To aké poschodové vozy? To počítaš aj miest na státie:-P?
Reakcia na: Balky #10451:
A prečo by boli takéto súpravy neefektívne? Aky je v tom rozdiel, či je ten vozeň 1 alebo ich je 15? Obchádzať súpravu musíš stále rovnako.
Reakcia na: Esicko #10463:
Noo, skusim zajtra.
Balky, zajtra denna, nedela nocna.
Reakcia na: Esicko #10460:
Kedy budes najblizsie v praci??
Reakcia na: igino #10448:
O riadiacich vozoch si mozme niekedy pokecat na klube.
Game over, on az v pondelok.
Reakcia na: Balky #10451:
Hmm, osobne nevidim rozdiel medzi neefektivnostou riadiaceho vozna na 2-3 voznovej a viacvoznovej suprave, ale zjavne hovorime inymi jazykmi. Aby nas tu teda nezozrali, z mojho pohladu koncim tuto temu.
Reakcia na: TA #10455:
Jedna jedina, aj to bola klasicka T3, len mala novu kasnu-specificku. A dokonca stale existuje...
Reakcia na: Papyr #10453:
Kde jazdia na tratiach ZSR poschodove vozne?
Reakcia na: Esicko #10454:
No niekto tu písal, že toto je diskusné fórum výhradne len o MHD. Ale pri IDS, kt. sa tu údajne buduje, treba rátať i so železnicou.
Reakcia na: Papyr #10450:
Ja ta chapem a chapem aj vyznam riadiacich vozov. No osobaky vacsinou koncia v staniciach, kde je aj nejaky posun (teda tam mas posunovacov) a do koncovych stanic na lokalkach vacsinou chodia len solo 812. A fakt si treba uvedomit, ze ZSSK nedisponuje s abnormalnym financnym prebytkom, ako napr. SPP. Takze: Su v podmienkach ZSR, ZSSK potrebne, kedze v sucasnosti je to poriesene? Nehovorim, v buducnosti to mozno bude na tratiach ZSR bezne, ale asi to bude az s novymi supravami, napr. aj za pantaky 460.
Igino, ja som len nechapal Tvoj prispevok #10441.
Reakcia na: Balky #10451:
Tri poschodove vagony uvezu 650 ludi, co je teda dost. A koniec koncov, Pershing ked taha malu vahu, tak aj malo zerie, nie?
Reakcia na: Balky #10444:
Ked to poviem vulgarne, tak riadiaci vozen sa da urobit aj zo standardneho vozna druhej triedy, akurat sa mu odstranmi na jednom konci zachod a dvere jak bocne, tak celne, urobi sa mu nove celo a dosadia sa riadiace prvky... A z pripojneho vagona radu 010 urobis riadiaci voz 910 uplne "za hubicku".
Reakcia na: Esicko #10446:
Takze este raz: Neefektivne su supravy persing(pegas) za nimi 2-3 vozy (lebo osobaky viac nemaju)+riadiaci. Toto som tvrdil a nie, ze riadiace vozy su neefektivne a nemaju opodstatnenie. To je trocha rozdiel, niee?
Reakcia na: Balky #10436:
Ale preco to robit zlozito (vsade kde to je mozne obiehat vlak) ked to ide jednoducho (odist na druhu stranu)? Ludi mas v kolajisku, chlapa na spriahanie musis zamestnat (a to napriklad by nebolo potrebne v spuste stanic - v kazdej, kde konci osobna linka a nespajaju sa tam nakladne vagony), tiez to posunovanie spali nejaku jalovu energiu a jalovy cas... atd.
Balky, ZSSK minimalne uvazuje o riadiacich voznoch, lebo si uvedomuje dozivanie pantakov radu 460, ktore relativne rychlo dokazu v konecnych staniciach menit smer jazdy. A zas nie su taki bohati, aby mohli vozit 6-8 voznovu supravu dvoma hnacimi vozidlami na jej koncoch samozrejme s dvomi rusnovodicmi, ked vykon jedneho HV na vozbu takeho vlaku bohato postacuje.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.