v 1 relácii nedávno v telke sám Mojsej dobre povedal, keď si sadol do svojho džípu ( za bohviekoľko miliónov ) a položil si pre seba otázku : "Čo som vlastne ja v živote dokázal?" V zápätí si hneď aj odpovedal : "Hovno."
Niekde nedaleko Kosic vraj. Kamos mi ukazoval fotku v nejakych novinach ze ako biedne zije. Ani som to necital len som si pomyslel svoje... Ako sa to hovori? "Od rozkoše psi besnejú !" alebo nejak tak.
Nastúpil si do linky KIDS č. 2A, ktorá premáva po tejto trase, namiesto na zbernú linku č. 2A s trasou VA USS - Zlievareň - Rúrovňa - Mostáreň - VA? ?
USSK by v tom mohol urobiť trošku prehľad a linky riadne očíslovať. Tie trasy, ktoré majú aspoň spoločné ciele A a B, by mohli mať jedno číslo, ostatné "nespárované" by mali samostatné čísla, alebo boli ako vetvy kmeňových liniek.
Aj mne sa stalo niečo podobné, kým väčšinou chodím s R7 zo Spol. pavilónu o 5:27 a prestup na trasu č. 1 alebo 5 o 5:45 (smer DZ Vysoké pece), tak prednedávnom som skoro zaspal a stihol už len L21 o 5:27 z mojej zastávky smerom na PHV USS, vystúpil na Vrátnici 4 a o 5:45 prestúpil na práve prichádzajúce linky KIDS č. 1 a 2. Prestúpiť bolo treba rýchlo, ja som zaváhal a L1 smerom na Oceliarne mi ušla, tak som sa zviezol s L2 smerom na Granuláciu a od Spekárne vykonal pešiu exkurziu okolo Oblastných dielní 4, admin. budove vysokých pecí a veľkej chadiacej veže, ktorá je stredom celého areálu USS a ktorú voláme "železiarenská eiffelovka" ?
Teraz ked si mi pripomenul tu L2 po trase: Granulacia - Koksovna - Rurovna - Haniska p.K. - raz som do nej omylom nastupil v domneni, ze sa jedna o zberny autobus ku VA uz uz som mohol skoncit v Haniske a potom ist vlakom domov
Informácie o vnútrozamestnaneckej doprave (VZD) USSK:
- počet trás: 89
- teoretický počet liniek: 45*
(*vzájomné smery väčšinou nie sú v tej istej trase)
- najkratšia trasa: 1 km (5 min.)
- najdlhšia trasa: 8,3 km (19 min.)
- počet zberných liniek: 2*
(*1, 1A, 2, 2A - 4 pritosmerné okružné trasy VA USS - vybrané závody po trase - VA USS)
- najkratšia zberná trasa: 7,9 km (23 min.)
- najdlšia zberná trasa: 12,2 km (32 min.)
- počet liniek KIDS premávajúcich v areáli USSK: 2*
(*Haniska pri Košiciach - Vrátnica #4 USSK a Vrátnica #4 USSK - vybrané závody po trase)
- najkratšia linka KIDS: 8 km (20 min.)
- najdlhšia linka KIDS: 13 km (30 min.)
Keď si nalistujete informácie o stránkach iMHD.sk Košice, dozviete sa, že "Stránky iMHD.sk sú voľné nekomerčné združenie dopravných nadšencov." Táto veta hovorí za všetko. Dopravní nadšenci sa venujú nielen MHD, ale aj železnici a iným dopravným systémom.
No tak taketo nieco sa mi este nestalo. Som na taketo veci dost citlivy. Kartu podavam pokladnicke priamo do ruky a keby sa jej nahodou stalo ze mi to nevrati priamo do ruky ale polozi na mag. znehodnocovac tak ju kvalitne zjazdim ? . No ale ked vravis ze to znesie tak by to malo byt v pohode. To ze budu chciet vidiet fotku ma nenapadlo a planoval som im tam prikladat penazenku. No ale uz mam po probleme ? ? ? .
Normalne by to malo byt do vzdialenosti 10cm, mam odskusanu realnu vzdialenost pri PDA citackach cca 5cm...
Co sa tyka znehodnotenia karty s magnetickym pruzkom: polozim Ti takuto otazku... Stalo sa Ti uz urcite v obchode, ze Tvoja karta pristala priamo na magnetickom znehodnocovaci ochrannych kodov a kludne ju tam pokladnik/pokladnicka nechal(a) trcat aj zopar sekund... Stalo sa tej karte nieco? Mne zatial nie... Takze sa domnievam, ze by nedoslo ani k poskodeniu pri citani BCK, bud si vsak isty, ze revizori po Tebe budu chciet urcite kartu vybrat z penazenky, nakolko budu chciet vidiet fotku...
Ale dobra myslienka, mam teraz skoncenu platobnu kartu, tak sa potrapim a vyskusam to...
Na tej fotke nie je nič iné, než práve jediná dvojdverová T3SU, ktorá sa bežne exportovala do krajín bývalého ZSSR. Do Košíc sa dostala len náhodne a drží si tu hneď niekoľko prvenstiev - je to najstaršia dochovaná T3 v KE (r.v. 1970), jediná dvojdverová T3 v strednej Európe a paradoxne je to služobné vozidlo a súčasne už aj zákonom chránená technická pamiatka. Na fotografii je v súprave pravdepodobne ako 261+268, od roku 1983 už v trojičke ako 261+268+290. Táto súprava existovala až do roku 1990, potom sa z 261-ky stalo školské vozidlo #100/II, ktoré v tom čase nahradilo vyradené školské vozidlo T2 #100, čo bola pôvodná 229, ale s čelom z T3.
cawko..asi pred polhodinkou som videl KT8D5 ,ktora mala oznacenie linky ako X a mala aj nejake smerove tabule..odbocila od Triedy SNP smerom k Optime...neviete co je to za linku?dik
To aké poschodové vozy? To počítaš aj miest na státie:-P?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Vševedko