Teraz ked si mi pripomenul tu L2 po trase: Granulacia - Koksovna - Rurovna - Haniska p.K. - raz som do nej omylom nastupil v domneni, ze sa jedna o zberny autobus ku VA uz uz som mohol skoncit v Haniske a potom ist vlakom domov
Informácie o vnútrozamestnaneckej doprave (VZD) USSK:
- počet trás: 89
- teoretický počet liniek: 45*
(*vzájomné smery väčšinou nie sú v tej istej trase)
- najkratšia trasa: 1 km (5 min.)
- najdlhšia trasa: 8,3 km (19 min.)
- počet zberných liniek: 2*
(*1, 1A, 2, 2A - 4 pritosmerné okružné trasy VA USS - vybrané závody po trase - VA USS)
- najkratšia zberná trasa: 7,9 km (23 min.)
- najdlšia zberná trasa: 12,2 km (32 min.)
- počet liniek KIDS premávajúcich v areáli USSK: 2*
(*Haniska pri Košiciach - Vrátnica #4 USSK a Vrátnica #4 USSK - vybrané závody po trase)
- najkratšia linka KIDS: 8 km (20 min.)
- najdlhšia linka KIDS: 13 km (30 min.)
Keď si nalistujete informácie o stránkach iMHD.sk Košice, dozviete sa, že "Stránky iMHD.sk sú voľné nekomerčné združenie dopravných nadšencov." Táto veta hovorí za všetko. Dopravní nadšenci sa venujú nielen MHD, ale aj železnici a iným dopravným systémom.
No tak taketo nieco sa mi este nestalo. Som na taketo veci dost citlivy. Kartu podavam pokladnicke priamo do ruky a keby sa jej nahodou stalo ze mi to nevrati priamo do ruky ale polozi na mag. znehodnocovac tak ju kvalitne zjazdim ? . No ale ked vravis ze to znesie tak by to malo byt v pohode. To ze budu chciet vidiet fotku ma nenapadlo a planoval som im tam prikladat penazenku. No ale uz mam po probleme ? ? ? .
Normalne by to malo byt do vzdialenosti 10cm, mam odskusanu realnu vzdialenost pri PDA citackach cca 5cm...
Co sa tyka znehodnotenia karty s magnetickym pruzkom: polozim Ti takuto otazku... Stalo sa Ti uz urcite v obchode, ze Tvoja karta pristala priamo na magnetickom znehodnocovaci ochrannych kodov a kludne ju tam pokladnik/pokladnicka nechal(a) trcat aj zopar sekund... Stalo sa tej karte nieco? Mne zatial nie... Takze sa domnievam, ze by nedoslo ani k poskodeniu pri citani BCK, bud si vsak isty, ze revizori po Tebe budu chciet urcite kartu vybrat z penazenky, nakolko budu chciet vidiet fotku...
Ale dobra myslienka, mam teraz skoncenu platobnu kartu, tak sa potrapim a vyskusam to...
Na tej fotke nie je nič iné, než práve jediná dvojdverová T3SU, ktorá sa bežne exportovala do krajín bývalého ZSSR. Do Košíc sa dostala len náhodne a drží si tu hneď niekoľko prvenstiev - je to najstaršia dochovaná T3 v KE (r.v. 1970), jediná dvojdverová T3 v strednej Európe a paradoxne je to služobné vozidlo a súčasne už aj zákonom chránená technická pamiatka. Na fotografii je v súprave pravdepodobne ako 261+268, od roku 1983 už v trojičke ako 261+268+290. Táto súprava existovala až do roku 1990, potom sa z 261-ky stalo školské vozidlo #100/II, ktoré v tom čase nahradilo vyradené školské vozidlo T2 #100, čo bola pôvodná 229, ale s čelom z T3.
cawko..asi pred polhodinkou som videl KT8D5 ,ktora mala oznacenie linky ako X a mala aj nejake smerove tabule..odbocila od Triedy SNP smerom k Optime...neviete co je to za linku?dik
Hmm, osobne nevidim rozdiel medzi neefektivnostou riadiaceho vozna na 2-3 voznovej a viacvoznovej suprave, ale zjavne hovorime inymi jazykmi. Aby nas tu teda nezozrali, z mojho pohladu koncim tuto temu.
Ja ta chapem a chapem aj vyznam riadiacich vozov. No osobaky vacsinou koncia v staniciach, kde je aj nejaky posun (teda tam mas posunovacov) a do koncovych stanic na lokalkach vacsinou chodia len solo 812. A fakt si treba uvedomit, ze ZSSK nedisponuje s abnormalnym financnym prebytkom, ako napr. SPP. Takze: Su v podmienkach ZSR, ZSSK potrebne, kedze v sucasnosti je to poriesene? Nehovorim, v buducnosti to mozno bude na tratiach ZSR bezne, ale asi to bude az s novymi supravami, napr. aj za pantaky 460.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Balky
Game over, on az v pondelok.