Diskusné fórum › Off-Topic Fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Tatranka #9760:
To neviem, viem, že veksle boli. Koľko, kedy, ako, začo, to netuším ? Rok 1961 sedí – vtedy začali chodiť kvázi "RAčky" z Mieru, od Hutníka, z NO a z Juhu III (pri Starej nemocnici). Od roku 1962 sa jazdilo aj z Terasy, ale stále to bola "duálna doprava" – aj DPMK, aj ČSAD.
Reakcia na: veteran #9755:
Od ČSAD pobrali ROčka v 1961. Potom nie je zmienka o ďalších možných? veksloch...
Reakcia na: Dispecer #9756:
Tá bola vždy, ale dostať sa k nej? No neviem, v tomto sa neangažujem...?
Reakcia na: veteran #9757:
Sú čísla od KE 14 - 65 po KE 14 - 72 v rade ex BF ... KE 14 - 61 zase chýba.
Fajn, takže KE 10–15 nebol voz DPMK. Oceľ východu síce sťažnosť poslala na DPMK, ale odtiaľ prišla po čase odpoveď, že toto nie je ich voz a že sa teda majú sťažovať na podnikovom riaditeľstve ČSAD.

Spomína sa ďalej voz KE 14–61. Podobné EČV mali RTOčky, čo mali najprv EČV BF XX–XX. Ďalej sa 7.7.1965 spomína voz s #54, určite patril DPMK.
Reakcia na: Tatranka #9754:
Nejaká evidencia vozidiel za socíku existovala? Nedalo by sa k nej dostať? ?
Reakcia na: Tatranka #9754:
Tuším sa robili nejaké veksláčiny s vozmi (z ČSAD prešli pod DPMK). Malo by to byť v roku 1962. Dovtedy boli všelijaké linky ČSAD, ktoré do začiatku stavby VSŽ bežne končili v Košiciach a boli predlžované až do Šace (dočasne). Akurát mám v rukách CP ČSAD 1961/62, tak bol to napr. prípad liniek z Humenného, Spišskej Starej Vsi, Uble, Lekároviec, Vyšného Nemeckého...

Potom už bolo treba zvážať ľudí z Mieru a Terasy, na čo podnik nemal dostatok vozov. Podľa CP 1962/63 už ČSADčka takto spoje do Šace nepredlžovala. Zachádzalo tam už len pár spojov smerom z Moldavy. A už existovala zastávka Hydrostav, nástupište. Takže už tam musel jazdiť DPMK.

Ešte skôr (CP 1959/60) existovala SADkárska linka Košice–Šaca – s RAčkovskými parametrami:
odchody z Košíc: 4:15, 4:20, 4:35, 5:33, 5:34, 5:35, 5:40....
odchody zo Šace: 5:53, 6:08, 6:09, 6:10 ... a poobede: 14:03, 14:10, 14:20, 14:45
Dačo jazdilo napr. z Poľova, resp. len z Košíc do Poľova. Celkom sa to podobá na LV "dvadsiatkových" liniek DP po roku 1964.
Reakcia na: Dispecer #9751:
KE 10-15, také číslo v archíve DPMK nebolo, ale to neznamená, že neexistovalo...Námatkovo KE 05-15, KE 36- 15 boli. KE 10- XX nemal pre zmenu ani jediný bus.
S tými našimi vozmi ešte môžu byť srandy (koľko čoho bolo, kedy to jazdilo...). A to vrátane električiek. Z ničoho nič sa nám napr. "objavil" rozostavaný vlečný vozeň (v lete 1944). Z čoho to stavali a čo z toho nakoniec bolo, to zatiaľ nevieme. Tiež môže byť otázny osud vozov, ktoré neboli v 1944om zrekvírované. Jeden vlečňák MWG bol v 1944om po "totálke" (veľká búračka s mohutným nemeckým vagónom). A v 1941om sa spomína, že k dispozícii bolo len 16 vozov, takže dva "visia" dakde v lufte (možno generálky, možno na súčiastky...)
Reakcia na: veteran #9750:
1. skupina: 706 RO, RND, 706 RO
2. skupina: 706 RO, RND, 706 RO, 706 RO
3. skupina: Error 404, 706 RO, niečo medzi RND a 706 RO (máme oba s tou EČV) ?
Reakcia na: veteran #9749:
Ako, kľudne sa mohlo stať, že nám nejaká RTO chýba si myslím... Možno Tatranka budze dačo znac.
Reakcia na: veteran #9747:
A teraz dačo ešte o 10 rokov staršie. Zadelenie vozov v marci 1954:

1. skupina (S–KM–1660, S–KM–1352, S–KM–1084)
dvaja vodiči na voz, 1 deň v práci – 1 deň voľno + každá tretia nedeľa voľná pre oboch
pridelené služby: 5, 6 7–8 cez PD a 20, 21 v nedeľu

2. skupina (S–KM–1317, S–KM–1350, S–KM–1428, S–KM–1429)
jeden vodič na voz, 6 dní v práci – nedele voľné
pridelené služby: 1, 2, 3, 4

3. skupina (1 vodič na 1 voz)
S–KM–566: služba 9
S–KM–1894: služba 10
S–KM–1316: služba 11

Škoda, že nevieme, ktoré linky/spoje tieto služby vykonávali ?
Reakcia na: Dispecer #9748:
KE 10–15: Predávam ako som kúpil ?
Reakcia na: veteran #9747:
Pre lenivcov dodám info o autobusoch:
KE 03-12: http://imhd.sk/ke/vozidlo/7773/Skoda-706-RTO-75-KE0312.html
KE 10-15: Error 404
Z "dispečerského fóra" spred 50 rokov ? (žalovačky a sťažnosti Ocele východu na DPMK)

11.3.1964 – spoj okolo 5:15 z Nového mesta smerom na Ústredné mechanické dielne a Mostáreň vykonávaný vozidlom neznámeho EČV nezastal na druhej zastávke v Novom meste. Za ním išiel voz KE 03–12 (začiatok o 5:20 zo zastávky Nové mesto I), ale len po Hydrostav. Nastúpili doň ľudia, ktorí plánovali ísť až na Mostáreň a nemohli nastúpiť do predchádzajúceho spoja. Hoci vodiča KE 03–12 prosili, aby z Hydrostavu pokračoval ďalej, ten to odmietol, nakoľko jeho služba pokračovala výkonom inej železiarenskej linky. Objem zameškanej práce z dôvodu meškania zamestnancov bol vyčíslený na 30 hodín.

17.12.1964 – Linka 24, ranný spoj na trase Nové mesto–Ústredné mechanické dielne–Mostáreň. Vodič KE 10–15 odmietol zastať v zastávke Pomocné hospodárstvo aj napriek žiadosti pasažierov. Nebol to prvý prípad – vodiči jazdili po železiarňach často po úplne iných trasách, vynechávali zastávky, či odmietali zastavovať na menej frekventovaných zastávkach.
Reakcia na: 110mat110 #9744:
Co z teho maš že vidziš že som nedočkavy ? ? ?
Reakcia na: Čabajka #9743:
Aspon vidime kto je nedockavy 😃
Reakcia na: tbus #9742:
Še Vám ospravedlňujem za dispečera aľe to bulo až báááááááááááááááárs pribrzdzené skoro jak podaktoý tu. ? ?
Reakcia na: 110mat110 #9741:
stranka bola trosku pribrzdena, prispevky odosielalo dlhsie ako obvykle, a niekto bol netrpezlivy a klikol na odoslanie viackrat, a ono sa to potom naraz objavilo viackrat ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.