Diskusné fórum › Off-Topic Fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Dispecer #9773:
Asi to robili véééľmi pozvoľne ?

18.11.1966 sa ešte spomína #103 – voz robil rozvoz z VA na Mostáreň na II. zmenu (ŠPZka sa nespomína)
Reakcia na: veteran #9772:
Čísla mali už RO-čky a pravdepodobne i Miesse (alebo čo to za autobus bolo na onej fotke, Tatranka určite bude vedieť, ktorú myslím), podľa istej fotky, takže očíslovavanie muselo začať už skôr...

Ale potom, čo si mám myslieť o tomto? ?
http://imhd.sk/ke/galeria-media/1869/skoda-706-rto.html?#75357-Skody-706-RTO
Reakcia na: Dispecer #9771:
Najskôr tak, lebo kontinuitu v tom naozaj nebadať nijakú... Podnik poslal v novembri 1967 Oceli východu "manuál" na podávanie sťažností (výpadky, nedodržiavanie CP, nedodržiavanie prepisov, arogantné správanie vodiča/sprievodcu). A v ňom sa píše:

"Aby bolo možné sťažnosti a kritické pripomienky dôsledne vybaviť, treba v každom prípade uviesť druh dopravného prostriedku, presný čas a smer, číslo vozidla (u električiek nad miestom vodiča a na boku i na prednej strane vozňa, u autobusov buď štátnu poznávaciu značku alebo evidenčné číslo, ktoré je na každom autobuse vyznačené veľkými bielymi číslicami), ako aj stručný a výstižný popis kritizovanej udalosti."

Čiže v XI/1967 už boli všetky vozy očíslované ?
Reakcia na: veteran #9770:
Ináč, celkom by ma zaujímalo, podľa čoho sa číslovali tie RTO... V prvej sérii je #17, v druhej #67, v tretej #81, v štvrtej #75, ..., v poslednej #68...

Zjavne asi tak, že nový autobus sa zaradil na miesto už vyradeného - ak nebola nejaká "medzera" v číselnej rade, tak sa pokračovalo v číslovaní...
No a na záver okienka o RTOčkách... ?
Voz KE 05–76 mal evidenčné číslo 52. Oba údaje sa spomínajú v sťažnosti z marca 1966. 7. marca 1966 tento voz robil spoj z VA vez Terasu na Mier, no na Terase nezastavil ani na jednej zastávke. Nato sa strhla slovná roztržka medzi cestujúcimi a sprievodkyňou.
Reakcia na: Dispecer #9767:
Aha ? Vidím, že s ŠPZ boli poriadne rošády. Emisia tabuliek 1953–1960 je celkom solídne neprehľadná. Autobusov dali najprv sériu Nx (okresu Košice NY) a keď sa to minulo, tak sa začalo improvizovať so sériou Bx (v Košiciach BF). No a po roku 1960 (resp. definitívne až 1964) potom pekne krásne všetko vymeniť sa série podľa okresov ?
Reakcia na: Dispecer #9751:
V databáze je ešte 11 RTO bez mena (nie sú zverejnené)... (Odkiaľ sa vzali netuším... ? )

Relatívne chaos je i u ŠX a 280 (ev. č. verzus ŠPZ)...
Kvalitna praca sa predsa pozna na prvy pohlad ?
Reakcia na: veteran #9764:
Tak medzery tam budú určite. Kde čo sa furt postráca. Dakedy aj skoro caly archiv...?
Reakcia na: Tatranka #9758:
A ešte sa spomínajú:
KE 03–21: 26.6.1965 vykonal spoj linky 20A Šaca–VA s odchodom o 6:55 zo Šace so 6-minútovým meškaním
KE 16–47: 26.6.1965 vykonal spoj linky 20A s odchodom o 13:13 z VA s 20-minútovým meškaním (zrejme ale za nejaký iný voz, lebo KE 16–47 bol označený tabuľou Vstupný areál–Košice)

Ani jeden z vozov som v tunajšom katalógu nenašiel, no boli to celkom určite vozy DPMK.
Reakcia na: 110mat110 #9762:
CP ČSAD 1959/60:
Z Košíc do Poľova: 4:35, 5:40, 15:30
Z Poľova do Košíc: 5:07, 6:15, 16:00

V ďalších CP (1961/62 a 1962/63) sa už linka do Poľova nespomína, už to zrejme prebral podnik, existovala totiž linka 20C Košice–Poľov.
Reakcia na: veteran #9755:
Do polova jazdila csad? Co si pamatam, dedo stale spominaju, ze do polova nic nechodilo a stale musel chodit na elektricku.
Reakcia na: Tatranka #9760:
To neviem, viem, že veksle boli. Koľko, kedy, ako, začo, to netuším ? Rok 1961 sedí – vtedy začali chodiť kvázi "RAčky" z Mieru, od Hutníka, z NO a z Juhu III (pri Starej nemocnici). Od roku 1962 sa jazdilo aj z Terasy, ale stále to bola "duálna doprava" – aj DPMK, aj ČSAD.
Reakcia na: veteran #9755:
Od ČSAD pobrali ROčka v 1961. Potom nie je zmienka o ďalších možných? veksloch...
Reakcia na: Dispecer #9756:
Tá bola vždy, ale dostať sa k nej? No neviem, v tomto sa neangažujem...?
Reakcia na: veteran #9757:
Sú čísla od KE 14 - 65 po KE 14 - 72 v rade ex BF ... KE 14 - 61 zase chýba.
Fajn, takže KE 10–15 nebol voz DPMK. Oceľ východu síce sťažnosť poslala na DPMK, ale odtiaľ prišla po čase odpoveď, že toto nie je ich voz a že sa teda majú sťažovať na podnikovom riaditeľstve ČSAD.

Spomína sa ďalej voz KE 14–61. Podobné EČV mali RTOčky, čo mali najprv EČV BF XX–XX. Ďalej sa 7.7.1965 spomína voz s #54, určite patril DPMK.
Reakcia na: Tatranka #9754:
Nejaká evidencia vozidiel za socíku existovala? Nedalo by sa k nej dostať? ?
Reakcia na: Tatranka #9754:
Tuším sa robili nejaké veksláčiny s vozmi (z ČSAD prešli pod DPMK). Malo by to byť v roku 1962. Dovtedy boli všelijaké linky ČSAD, ktoré do začiatku stavby VSŽ bežne končili v Košiciach a boli predlžované až do Šace (dočasne). Akurát mám v rukách CP ČSAD 1961/62, tak bol to napr. prípad liniek z Humenného, Spišskej Starej Vsi, Uble, Lekároviec, Vyšného Nemeckého...

Potom už bolo treba zvážať ľudí z Mieru a Terasy, na čo podnik nemal dostatok vozov. Podľa CP 1962/63 už ČSADčka takto spoje do Šace nepredlžovala. Zachádzalo tam už len pár spojov smerom z Moldavy. A už existovala zastávka Hydrostav, nástupište. Takže už tam musel jazdiť DPMK.

Ešte skôr (CP 1959/60) existovala SADkárska linka Košice–Šaca – s RAčkovskými parametrami:
odchody z Košíc: 4:15, 4:20, 4:35, 5:33, 5:34, 5:35, 5:40....
odchody zo Šace: 5:53, 6:08, 6:09, 6:10 ... a poobede: 14:03, 14:10, 14:20, 14:45
Dačo jazdilo napr. z Poľova, resp. len z Košíc do Poľova. Celkom sa to podobá na LV "dvadsiatkových" liniek DP po roku 1964.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.