Diskusné fórum › Off-Topic Fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Ten prechod od Slovanu k OC je vskutku unikatny, za toto by mal dopravny inzinier vratit titul, ako moze existovat cesta, kde ma clovek prekonat elektrickovu trat a zaroven 2 pruhy cesty bez ostrovceka. Resp. take krizovatky uz pomaly neexistuju.
Reakcia na: 110mat110 #9491:
Co?Ozda neznaš pešo prejsc na druhu stranu cesty??
Reakcia na: veteran #9492:
A je to!?
Reakcia na: 110mat110 #9491:
K tomu už niet čo povedať. Vsjo jasno:
– Titl vyprojektoval LEN TO, čo si investor objednal
– Skorumpovaní aparátčici na magorstráte TO LEN schválili (poradil im to projektový manažér René bývajúci v krabicoidnej ohyzde na Hrnčiarskej; chalanisko je už zjavne za vodou)
– Investor LEN ušetril
– Košičania zostali LEN poriadne o***abraní a okradnutí
Reakcia na: monoblok #9490:
K tomu by sa mohol vyjadrit aj pan Titl. Urcite ma co povedat ? . A este aby sa nezabudlo. Ako je fajne na pesej zone na severnej casti NO. Vsakze ☺
Hmm... mimourovnove riesenie dopravy na NO, to mohli sudruhovia na magistrate zasponzorovat vystavbou tej obchodnej chatrce, sucastne riesenie je hodne dopravneho diletanta a nechopnych zastupitelov.
Reakcia na: veteran #9488:
Ta mne páči.Také pekné dopravné haosz dávno nemvidel...?
A Kassaring až po volboch,až po volboch...?
Reakcia na: Tatranka #9482:
A čo, nebodaj sa ti nepáči súčasný dopravný Endlösung okolo Patkáň-áruházu? Veď tam máme svetový unikát, tzv. retardér, po starokošicky "a Feja-utcai kaňárkombináció". A ešte keď nám k tomu pribudne jednoSmerný Hungaroring... ?
Reakcia na: veteran #9484:
Teraz bývať na Palackého,to sa radšej obesiť.?
Reakcia na: veteran #9485:
No vidíš,súdruhovia to mali pekne naplánované,až na to búranie starej zástavby...?
Reakcia na: veteran #9484:
A ešte čo sa týka parkovania v centre... Boli veľké plány na mnohé parkovacie domy a veľkokapacitné parkoviská. Vyberám zopár:
– Predajňa Tuzex–PZO (Štúrova ulica, na mieste Poledňáka) 150 miest
– AB ZNB a AB SMZ (Kuzmányho ulica; mala byť zaslepená medzi políciou a Business Centrom Košice a ukončená parkoviskom pre 90 áut + na okolí ďalších cca 60 ďalších miest – súdy a ZNB)
– Kuzmányho ulica – začiatkom 80. rokov sa tam s návratom električiek nerátalo, vtedy už padlo aj plánované rozšírenie na 2+2, takže na bývalom električkovom páse mali vzniknúť parkovacie miesta – spolu cca 90
– Nová scéna ŠDKE (na mieste Malinovského kasární) – 480 miest
– OD Prior na Dominikánskom námestí – 300 miest
– Tržnica na Dominikánskom námestí/Moyzesovej ulici – 100 miest
– Parkovacie plochy pri plánovanej MÚK Moyzesova × Hivezdoslavova × Bačikova – cca 80 miest
– OD Prior na Hlavnej ulici (druhá budova na miesto SPŠ dopravnej) – 210 miest
– Parkovacia garáž roh Zbrojničnej a Mäsiarskej – 410 miest

atď. atď. ?
Reakcia na: Tatranka #9482:
Áno, celá severná strana ulice mala ísť preč kvôli ceste a električke. No a k tým parkovacím garážam ešte treba prirátať parkovacie miesta pri obchodoch na južnej strane (pod plató s kótou +1,200).
Reakcia na: veteran #9481:
Nemprepol klávesznica?
Reakcia na: veteran #9479:
Terazky vážne...Pozerám,že sa plánovalo búrať a búrať.To chceli zbúrať aj zástavbu Palackého ulice?
Inak dopravné riešenie vyzerá elegantne aj na dobu vzniku,dokonca to množstvo hromadných garáží je nadčasové riešenie.

Skutočnosť je však iná,ako inak http://kosice.korzar.sme.sk/c/7026128/krizovatky-pri-kosickom-auparku-a-galerii-robia-vodicom-problemy.html
Reakcia na: Tatranka #9480:
Tentokrát to bol izé preklepuš ? ?
Reakcia na: veteran #9479:
Igen,igen,toten elktričkový trať...
Fiam ty krásne starokošicky napísal,až mi šerco zajásal...
? ? ?
Reakcia na: Adamcool #9478:
Električkový trať vpravo je trať na Palackého, smer Východné mesto. S tou traťou sa počítalo od roku 1972.
Možem sa prosím opýtať, kam na tomto obrázku: http://imhd.sk/ke/media/mn/00000851/Plany-do-buducnosti-Plan-prestavby-Nam-osloboditelov-1983.pdf šla električková trať vpravo smerom na juh? Pretože myslím že som sa dobre zorientoval, ale ani vo výhľadových tratiach sa tam smerom na Palackého s električkou nepočítalo. Ďakujem 🙂
Reakcia na: veteran #9476:
Presne tak,a furt je to lepšie a lepšie...?

Harsco-no dúfam,že je to ono.
Reakcia na: Tatranka #9474:
S tými železiarenskými názvami to je také neprehľadné, že neprehľadnejšie to už nemôže byť... Amíci tam urobili pekný bordel. Napríklad závod Dechtodolomitka sa po 1989om premenoval na Relimex, no a po príchode Amíkov sa začal kolotoč: z Relimexu na Universal Servis, potom na Relinigserv, potom pričlenený k Refractory Slovakia, ktorý následne premenovali na Refrako a ten je dnes súčasťou firmy RMS ? No a Refrako je (vlastne bol) už pospájaný mačkopes: Dechtodolomitka, Keramika, Newco, Šamotka a aj SLAG-SCRAP (+ ďalšie závody)... ?

SLAG-SCRAP: Harsco, predpokladám, že ten pri bráne 7. V takom prípade to zodpovedá zrejme zastávke Multiserv 2.

No každopádne, v prípade, žeby niekomu napadlo premenovávať zastávky v areáli, tak mám pocit, že viacero vstupných kariet skončí na magnete ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.