Evidenčné číslo:6517
Typ: Škoda Sanos S 200
Výrobca: FAS 11 Oktomvri Skopje; Škoda, Ostrov
Výrobné číslo: 14655/9458
Rok výroby: 1985
Sprevádzkovanie: 4.12.1985
Odstavenie z premávky: júl 1998
Vyradenie: 7.6.1999
Odpredaj: Podkarpatský dopravný spolok, o.z., Svätý Jur (3/2024, odpredaj za cenu 3000 €; odvoz z areálu DPB novým majiteľom v 9/2025)
Depo: Hroboňova
Rekonštrukcie a úpravy: VP v DPB (4/1992)

VP v DPB (1995)
Iné údaje: Dojazdil dňa 27.7.1998 ako posledný trolejbus tohto typu v Bratislave.

Po vyradení z prevádzky bol spolu s vozidlom #6505 zachovaný a neskôr boli niektoré diely z neho použité pri renovácii historického vozidla #6505. Chátrajúci vrak vozidla #6517 v roku 2024 odkúpilo občianske združenie Podkarpatský dopravný spolok s cieľom jeho prípadnej rekonštrukcie na historické vozidlo. Vrak trolejbusu si nový majiteľ odviezol až v septembri 2025.
Posledné záznamy o vypravení:
9.5.1998 220/1
30.12.1997 220/7
12.8.1997 201/5
1.11.1996 201/3
29.10.1996 201/7
28.10.1996 201/2
21.4.1994 212/6
9.7.1993 220/4
30.10.1992 220/7
27.2.1992 220/6
Všetky záznamy o vypravení

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Dnes bol odtiahnutý preč z DPB.
Vozidlo stálo ešte počas minulého týždňa vedľa električiek na stojánke, istá časť vozidla bola obtiahnutá modrým igelitom, asi ako ochrana pred ďalším dažďom.
Reakcia na: E479_1001 #5:
Ďakujem pekne za info.

Potom dátum v karte je možno len pôvodne plánovaný odvoz.
Reakcia na: E479_1001 #5:
Aha, divné. Tak potom neviem.
Reakcia na: Andrej #4:
Ku dňu 21.9 je stále v podniku. Neviem o tom, že by odišla.
Reakcia na: N/A #3:
V karte vozidla je uvedené že z DPB odišlo 11.9.
Mimoriadne ma zaujíma, či majiteľ vozidla vyhral v lotérii.

Bude to extrémne náročné na opravu, keďže na toto nestačí pár zvarov kdesi za garážou. Treba na to veľa ľudí a riadnu halu ťažkej údržby + dostatok ND.

V každom prípade, držím palce pri prípadnej renovácii, resp. novostavbe👍 Azda len pridám môj názor, že vzhľadom k tomu, že ide o druhú sériu a zároveň bratislavské vozidlo, tak bolo by zaujímave ho spraviť do reprezentačného stavu po VP s veľkou kabínou a obdľžnikovými svetlami 😉 Bol by to pekný kontrast podnikovej #6505 v stave zo začiatku premávky.

Len či to bude pri takomto rozsahu poškodenia, horšom ako #6617 vôbec rentabilné... Za mňa nie.


Mimochodom, vozidlo je ešte stále v DPB hodené za dielňami, alebo už bolo odvezené primo k majiteľovi?
Píšu , že vrak trolejbusu v roku 2024 bol odpredaný
Nakoľko výrobný štítok udáva informácie ktoré tu nie sú, pridávam fakta:
Číslo motorov 0086141+0086143
Číslo podvozku 14655/9458