Nakoľko výrobný štítok udáva informácie ktoré tu nie sú, pridávam fakta:
Číslo motorov 0086141+0086143
Číslo podvozku 14655/9458
Číslo motorov 0086141+0086143
Číslo podvozku 14655/9458
| Evidenčné číslo: | 6517 | ||||||||||||||||||||
| Typ: | Škoda Sanos S 200 | ||||||||||||||||||||
| Výrobca: | FAS 11 Oktomvri Skopje; Škoda, Ostrov | ||||||||||||||||||||
| Výrobné číslo: | 14655/9458 | ||||||||||||||||||||
| Rok výroby: | 1985 | ||||||||||||||||||||
| Sprevádzkovanie: | 4.12.1985 | ||||||||||||||||||||
| Odstavenie z premávky: | júl 1998 | ||||||||||||||||||||
| Vyradenie: | 7.6.1999 | ||||||||||||||||||||
| Odpredaj: | Podkarpatský dopravný spolok, o.z., Svätý Jur (3/2024, odpredaj za cenu 3000 €; odvoz z areálu DPB novým majiteľom v 9/2025) | ||||||||||||||||||||
| Depo: | Hroboňova | ||||||||||||||||||||
| Rekonštrukcie a úpravy: | VP v DPB (4/1992)
VP v DPB (1995) | ||||||||||||||||||||
| Iné údaje: | Dojazdil dňa 27.7.1998 ako posledný trolejbus tohto typu v Bratislave.
Po vyradení z prevádzky bol spolu s vozidlom #6505 zachovaný a neskôr boli niektoré diely z neho použité pri renovácii historického vozidla #6505. Chátrajúci vrak vozidla #6517 v roku 2024 odkúpilo občianske združenie Podkarpatský dopravný spolok s cieľom jeho prípadnej rekonštrukcie na historické vozidlo. Vrak trolejbusu si nový majiteľ odviezol až v septembri 2025. | ||||||||||||||||||||
| Posledné záznamy o vypravení: |
|
N/A
Bude to extrémne náročné na opravu, keďže na toto nestačí pár zvarov kdesi za garážou. Treba na to veľa ľudí a riadnu halu ťažkej údržby + dostatok ND.
V každom prípade, držím palce pri prípadnej renovácii, resp. novostavbe
Len či to bude pri takomto rozsahu poškodenia, horšom ako #6617 vôbec rentabilné... Za mňa nie.
Mimochodom, vozidlo je ešte stále v DPB hodené za dielňami, alebo už bolo odvezené primo k majiteľovi?