Malokto vie, ze islo o poslednu vyrobenu Skodu 14 Tr vo vseobecnosti na svete ( 2009 ) - je sice absolutne nerealne mat az 3 14 Tr pokope ako HV, avsak Bratislava ma neskutocne stastie na vozy, ktore nejakym sposobom vynikali alebo vynikaju - viz. Karosa C744 z overovacej serie, alebo prototyp Tambusu, ktore tu uz nie su.
Bratislava mohla mat kopu velmi vzacnych vozidiel, ktore by mozno predbehli aj Prahu alebo minimalne by sa s nou velmi vhodne doplnala.
Samozrejme za predpokladu, ze by mala na to vhodne priestory, dostatocne zazemie ( personal + financie s materialom ).
Bratislava mohla mat kopu velmi vzacnych vozidiel, ktore by mozno predbehli aj Prahu alebo minimalne by sa s nou velmi vhodne doplnala.
Samozrejme za predpokladu, ze by mala na to vhodne priestory, dostatocne zazemie ( personal + financie s materialom ).
Edelweiß
Co sa tyka MMiek ktore ani neboli pre tu zaujimavost schvalene ako podtyp a boli vzdy len ako 13/7M - tak tie boli zaujimave minimalne tym, ze mali piestovy kompresor z 15 Tr umiestneny vzadu kde bolo vidno aj mriezku na chladenie. IGBT mali uz z vyroby a podobne boli vybavene aj klimou pre vodica.
Kazdopadne, v tomto pripade nechapem ze ohladom tych znaceni vznikol taky bordel a uprimne nechapal som tomu uz v zaciatkoch, kedy som ten katalog objavil.