Malokto vie, ze islo o poslednu vyrobenu Skodu 14 Tr vo vseobecnosti na svete ( 2009 ) - je sice absolutne nerealne mat az 3 14 Tr pokope ako HV, avsak Bratislava ma neskutocne stastie na vozy, ktore nejakym sposobom vynikali alebo vynikaju - viz. Karosa C744 z overovacej serie, alebo prototyp Tambusu, ktore tu uz nie su.
Bratislava mohla mat kopu velmi vzacnych vozidiel, ktore by mozno predbehli aj Prahu alebo minimalne by sa s nou velmi vhodne doplnala.
Samozrejme za predpokladu, ze by mala na to vhodne priestory, dostatocne zazemie ( personal + financie s materialom ).
Bratislava mohla mat kopu velmi vzacnych vozidiel, ktore by mozno predbehli aj Prahu alebo minimalne by sa s nou velmi vhodne doplnala.
Samozrejme za predpokladu, ze by mala na to vhodne priestory, dostatocne zazemie ( personal + financie s materialom ).
14TrM6226
Čo sa však týka tej poslednej vyrobenej. No ako sa to vezme. Karoséria je to určite posledná.
Vec sa má tak, že všetky "14 TrM" v Bratislave nie su 14 TrM papierovo. Vždy sa jednalo len o generálnu opravu 14 Tr s výmenou karosérie. Zachovávali sa predné nápravy, riadenia, dvere, nárazníky, predné masky...
Taká 6222... Papierovo jazdila práve kvôli tomu to faktu ako 14 Tr 01 až do konca. 14 TrM je len fantasmagória kvôli čelu a vymenenej motorizácii po vozore 15 Tr 13/7MM pre ČB (56&57).
Chcem tým však povedať, že označenie "evidenčné čislo/II" nie je relevantné a všetko sa to malo dať do karty pôvodného vozidla.